הניצחון של וולט: 4 מסעדות עילית הצטרפו לשירות

הוטל מונטיפיורי (רותי ברודו), יפו-תל אביב (חיים כהן), שילה ובר 51 הצטרפו בימים האחרונים לאפליקציה. חלקם התבטאו בעבר בחריפות נגד שירות המשלוחים החזק

שליח של וולט. אנחנו רעבים (צילום: שאטרסטוק)
שליח של וולט. אנחנו רעבים (צילום: שאטרסטוק)
11 בינואר 2021

התקופה האחרונה מתאפיינת בחוסר ודאות ובהפתעות חדשות לבקרים. בעוד שרובן מלחיצות ומרגיזות, אחרות דווקא נחמדות, או לכל הפחות מעניינות ובגדול אנחנו תמיד משתדלים להסתכל על חצי הכוס המלאה. אז מה שקורה בימים האחרונים בחזית מסעדות העילית בעיר הוא לא פחות ממהפכה וסוג של ניצחון לשירותי המשלוחים: שילה, הוטל מונטיפיורי, בר 51 ויפו-תל אביב, ארבע מהמסעדות הפופולאריות והאטרקטיביות בעיר, הצטרפו לוולט. יצוין שחלק מהדמויות העומדות בחזית המסעדות האלו התבטאו בעבר בחריפות נגד שירות המשלוחים וטענו כי הוא נוגס ברווחי המסעדות בצורה לא הוגנת.

ועדיין, בואו נדבר על אוכל: אם היו ימים שבהם לסעוד באחת המסעדות הללו היה תענוג ששמור לאירוע מיוחד, כעת תוכלו ליהנות מהן גם ללאנץ' או לארוחת ערב מהוגנת מעט, אבל בבית בטרנינג. אם בעבר הייתם אומרים לנו שמנות השף האהובות יכולות להיאכל גם מתוך קופסה מול הנטפליקס, היינו חושבים שמדובר בתרחיש לא אפשרי. אבל המציאות כמו המציאות, אף פעם לא מפסיקה להפתיע. אז מה בתפריט, אתם שואלים?

הוטל מונטיפיורי

גם בהוטל (של רותי ברודו, אלא מה) הבינו שברוח התקופה, הגיע הזמן להגיע הביתה. הצוות דגם, טעם והכריע, ובחר לתפריט המשלוחים את מנות הדגל שהותאמו לקופסת המשלוח ונותרו בטעמים עדינים ובטריות מתבקשת. מלבד ארוחות ערב הם גם יציעו ארוחות צהריים, ואנחנו נרגשים מאוד. זה הזמן להתפנק ברביולי גבינת עיזים, כמהין ואפונת שלג למשל (76 ש״ח) או בקדירת פירות ים ומולים (118ש״ח) אם אתם במצב רוח חגיגי במיוחד.

הוטל מונטיפיורי. צילום: אנטולי מיכאלו
הוטל מונטיפיורי. צילום: אנטולי מיכאלו

בר 51

בר 51 הוא בר מסעדה שהישיבה בו היא חלק גדול ומרכזי מהדנ״א שלו. עם זאת, גם האוכל (ובעיקר האוכל) משחק תפקיד לא קטן בחוויה כולה ולשמחתנו מוצע גם הוא כעת במשלוח. מלבד המנות הראשונות והעיקריות, מוצעת גם ארוחה לארבעה (675 ש״ח) או ארוחה זוגית (350 ש״ח) שכוללות מנות ראשונות ועיקריות לבחירה וכן קינוחים (פנקוטה זעתר חובה). נמליץ במיוחד על אנילוטי תפוחי אדמה (58 ש״ח) שזכה למעמד של כבוד במסעדה ולא בכדי, ועל שקדי העגל על מצע של פריקה בציר בקר ויוגורט כבשים (84 ש״ח). בתיאבון.

פנקוטה זעתר, בר 51 (צילום: יח״צ)
פנקוטה זעתר, בר 51 (צילום: יח״צ)

יפו תל אביב

השף חיים כהן מפלרטט עם וולט כבר תקופה בכל מיני דרכים, ומלבד פילדלפיה ודיקסי, השיק באחרונה גם את מבשלים עם קפה פיצי שמציע אוכל שמגיע הביתה ואתם נדרשים לחמם או להכין לפי הוראות, וכעת, וזו הבשורה המרגשת באמת – גם מסעדת הדגל שלו יפו-תל אביב תגיע למפתן ביתכם. זה הזמן ליהנות מהשישברק המפורסם (65 ש״ח) בתוספת התרד הטורקי, או מהראגו שמבושל בבישול ארוך ונותר חמים ומנחם (88 ש״ח). הכנאפה המוכר מוצע גם הוא (55 ש״ח), אך שימו לב שלהכנה בבית, על כן זוהי תיוותר נחלתם של חרוצים במיוחד.

חיים כהן. אב מזון (צילום: ירון ברנר)
חיים כהן. אב מזון (צילום: ירון ברנר)

שילה

שרון כהן דיבר רבות על סלידתו מהעמלות הגבוהות של שירותי המשלוחים השונים אך כעת, משיקוליו שלו, שינה את דעתו והאוכל של שילה מגיע עד הבית עם וולט. זה הזמן לחגוג עם טרטר הדג ואבוקדו (78 ש״ח), שבימים כתיקונם היה הפופולרי ביותר בעיר. או עם פטוצ'יני פירות הים (98 ש״ח) שעשוי במחבת ומכיל שרימפס, קלמארי ומולים בניחוח אמיתי של ים ובתוספת עגבניות וברוקולי. ואל דאגה, גם המלבי המיתולוגי (42 ש״ח) לא חמק מתפריט המשלוחים, והוא מגיע עם מרמלדת פטל חמצמצה, קרם פיסטוק ופיננסייר שקדים. מי היה מאמין שאפשר לאכול שילה בבית, אז אפשר, וכדאי.

טרטר דג ים עטוף באבוקדו, מנת דגל ותיקה ואהובה (צילום: איליה מלניקוב)
טרטר דג ים עטוף באבוקדו, מנת דגל ותיקה ואהובה (צילום: איליה מלניקוב)