ויוואק סינג'ה וראג'ו רמאצ'נדראן על קצה המזלג

במסעדת טאיזו יתארחו ויוואק סינג'ה וראג'ו רמאצ'נדראן ממסעדת Cinnamon Kitchen בלונדון

Cinnamon Kitchen. צילום: יח"צ
Cinnamon Kitchen. צילום: יח"צ
2 בנובמבר 2015

סינמן קיטשן, המפזרת אקזוטיות בחן של אדונית תבלינים הודית, שייכת לקבוצת המסעדות המוערכות של השף ויוואק סינג'ה, שנחשב למוביל סצנת המטבח ההודי המודרני בבריטניה. סינג'ה הקים את מסעדת The Cinnamon Club ב־2001, והפך לאימפריה בעזרת שתי מסעדותיו הנוספות – Cinnamon Kitchen ו־Cinnamon Soho – הנמצאות בקביעות ברשימות המסעדות הטובות ביותר בלונדון.

"האינדיפנדנט" הבריטי הגדיר אותו ואת ראג'ו רמאצ'נדרן, השף הראשי של סינמן קיטשן, כמי שעשו את הבלתי ייאמן ויצרו דקונסטרוקציה למטבח ההודי מבלי לאבד את העיקר. כלומר, האוכל שלהם טעים וגם מתוחכם. בתל אביב הם יגישו גארם מסאלה טופי פודינג עם גלידת קינמון; ופנקוטה לאסי עם תותי עץ ותמרינדי.

Cinnamon Kitchen. צילום: יח"צ
Cinnamon Kitchen. צילום: יח"צ

יובל בן נריה, שף מסעדת טאיזו: "אחרי שנתיים וחצי שבהן טאיזו פועלת, ממש שמחנו לגלות שכל חומרי הגלם החיוניים לביקור כבר קיימים בארץ. זה היה ממש מעודד לגלות, כי זה לא היה כך כשהתחלנו. השפים של סינמן קיטשן מביאים את המטבח ההודי המסורתי שבו צמחו ומנסים לשלב טכניקות מערביות, ואנחנו מביאים את המטבח המערבי ומשלבים בו טעמים הודיים. נקודת ההשקה תהיה המקום המעניין באמצע, בין המסורתי לעכשווי, וזה רגע ששווה לנסות אותו".

16.11־21.11 בטאיזו