מרימים לגאווה: עשור ללהיט שעשה את ליידי גאגא הגיי אייקון הגדולה מכולם

הפרטים בפנים. וגם: הבחור שכתב להיטים מוכרים שר על מערכת יחסים ראשונה עם גבר, ליל נאז X חוזר בזמן אל הקשיים בתור נער צעיר בארון ונסרין ואנה זק שותות בשלוק

ליידי גאגא מברכת. צילום: Rodin Eckenroth/Getty Images
ליידי גאגא מברכת. צילום: Rodin Eckenroth/Getty Images

ליידי גאגא חוגגת עשור

ליידי גאגא חוגגת עשור לאלבומה השני ״Born This Way״ שסימל אבן דרך חשובה בקריירה של הזמרת ונחשב סמלי ביותר עבור הקהילה הגאה. החגיגות נפתחו בטקס מכובד במערב הוליווד, קליפורניה, שם קיבלה אות כבוד בצורת מפתחות העיר. לאחרונה הכריזה גאגא על ״מהדורת עשור״ של אלבום, שתגיע בצירוף אוסף של קאברים שבוצעו על-ידי א.נשים מהקשת הלהט"בפאקית. סנונית ראשונה מהאוסף הזה מגיעה כאשר הראפרית ביג פרידיה משחררת את האינטרפרטציה המאוד ייחודית שלה לסינגל השני מהאלבום ״Judas”.

 

אוליביה חמוצה

כוכבת השעה אוליביה רודריגו מוציאה את אלבום הבכורה המאוד מצופה שלה ״Sour״, שכבר סיפק לפחות שלושה להיטי הענק כשהאחרון הוא “Good 4 U” – פאנק-פופ נוסטלגי משהו, שכעת נמצא במקום הראשון במצעד הבילבורד. אוליביה בת ה-18 התפרסמה לראשונה בערוץ דיסני. כעת היא צפויה להצטרף לקבוצה מכובדת של כוכבות ילדים שהפכו למגה-כוכבות, כמו מיילי סיירוס, אריאנה גרנדה ודמי לובאטו.

 

נסרין ואנה זק פותחות את היום עם שייק של תמרה

צמד מפיקי העל דולב רם ופן חזות, הלא הם דולי ופן, משחררים הבוקר סינגל שלישי מתוך אלבום השני ״פרק ב׳״ שעתיד לצאת בקרוב. לכבוד המאורע הם משדכים בין אנה זק לנסרין קדרי שפותחות את הקיץ עם להיט פופ אוריינטלי ולוהט. אפשר לומר בזהירות שאת הפזמון ״רק שלוש דקות מהשוק שותה תמרה בשלוק״ נשמע לא מעט בחודשים הקרובים.

 

הכותב של נועה קירל ועופר ניסים יוצא מהארון

בשנים האחרונות לידור סעדיה תחזק קריירה תחת שם הבמה SAILO, והסתתר מאחורי הקלעים בכתיבת טקסטים לאמנים אחרים כמו חן אהרוני, נועה קירל, ריטה ועופר ניסים. אחרי יציאה מאוחרת מהארון הוא צועד לקדמת הבמה עם הסינגל הראשון ״כלום״ – שיר אהבה שהוא כתב וביצע לאחר מערכת יחסים ראשונה עם גבר. המילים בעברית, הניחוח חו״ל והסאונד נעים וממכר.

 

ליל נאז X נחשף

הראפר שהכעיס את העולם כאשר רקד בחושניות על השטן, תפס לאחרונה כותרות כאשר מכנסיו נקרעו בשידור חי מול כל אמריקה במהלך הופעתו הפרובוקטיבית בתכנית Saturday Night Live. בין השערוריות הספיק נאז גם לשחרר את הסינגל השני מאלבום הבכורה הצפוי שלו "Montero". הסינגל נקרא "Sun Goes Down" ומציג זווית מעודנת יותר מזו המרדנית שראינו בסינגל הקודם "Montero (Call Me by Your Name)". בשיר פונה נאז אל עצמו הצעיר, מתייחס אל הקשיים שלו בדרך ליציאה מהארון ולקבלה עצמית ולהתמודדות שלו מול בריונות.

 

טומי ג׳נסיס פיקנטית

הראפרית הקנדית טומי ג׳נסיס נעה סביב הגבולות הדקים שבין פופ, ראפ ואינדי. מאז פריצתה לפני 5 שנים היא הספיקה לשחרר לא מעט פצצות קלאבים ששווה להכיר כמו “Tommy”, “Miami” ו-“100 Bad” עם צ׳רלי XCX. ג׳נסיס ממשיכה בקו המוצלח ומוציאה את הסינגל ״Peppermint״ – פופ-ראפ סקסי שעטוף ומוכן לקלאב.

 

אמיר ובן בפעם השלישית

אמיר ובן, צמד היו אין שהביא את הלהיט הענק "תל אביב זה אני ואת" יחד עם ג׳יין בורדו, משחררים את אלבומם השלישי ״גנגסטרים על אמת״. באלבום מתארחים דני בסן, עדי אולמנסקי והאחיות קרקוקלי. האלבום כולל גם את הסינגל הדאנסי והקיצי החדש ״ספסלים״ יחד עם רוני דלומי.

 

בקטנה:

אם כבר הזכרנו את ליידי גאגא, אי אפשר להתעלם מהרגע האייקוני שבו התארחה בפרק האיחוד של חברים, וביצעה יחד עם ליסה קודרו (AKA פיבי) את הלהיט מהסדרה "Smelly Cat".

 

להקת שלוה, שהתפרסמה בענק ב״הכוכב הבא״, מחדשת את להיטה של ירדנה ארזי ״שהשמש תעבור עליי״. השיר יוצא כחלק מהמיזם המוזיקלי ״צאן ברזל״ שנועד להנציח ולכבד את יצירותיהם של גיבורי תרבות ישראלים.

 

השיר ״telepatía” של הזמרת הלטינית קלי אוצ׳יס הפך לאחד מלהיטי הענק של השנה. כעת אוצ׳יס משחררת את השיר בגרסה אקוסטית, יפהפיה ומומלצת במיוחד.