חדשות ההמבורגרים: משוגעות, מעושנות, נוסטלגיות ושמנמנות

בשאיפה לביס המושלם. לוקאל (צילום חיים יוסף)
בשאיפה לביס המושלם. לוקאל (צילום חיים יוסף)

אנחנו מביאים לכם את החדשות הכי חשובות בתחום הקציצה, ובינינו אין דבר יותר חשוב מזה: הלוקיישן החדש והפופולרי מרחיב את ההיצע, בית קפה נוסף נכנס לשוק הקציצות והמבורגר אחד שעושה סוג של קמבק

2 בפברואר 2022

סרטון חמשת ההמבורגרים שאנחנו הכי אוהבים (יפה, נכון?) הוא פריוויו הולם לאחד מתחומי האוכל הבוערים שיש בעיר. קבלו עוד כמה חידושים מעניינים שקורים בהמבורגריות ממש עכשיו.

טיים אאוט חמסה: ההמבורגרים הטובים בתל אביב

תל אביב היא כיום עיר שעשויה מהמבורגרים. אינספור המבורגריות בוטיק נפתחו כן בשנים האחרונות, התחרות קשה ומאתגרת, הרבה כיסאות כתר פלסטיק התעופפו בחלל המערכת עד שהצלחנו להסכים על חמשת ההמבורגרים שאנחנו הכי אוהבים בעיר. בואו להתווכח איתנו בתגובותאכלה את כל הטעים: Dannie Hetz \ הפיקו, צילמו וערכו את כל הטעים: Black Box – Creative Media

Posted by ‎טיים אאוט תל אביב ∙ Time Out Tel Aviv‎ on Monday, January 31, 2022

LoKal: הדור הבא

אלון פלד ואביב כהן בעלי LoKal מעלים הילוך: לאחר שהוכיחו את עצמם וזכו לשבחים מקיר לקיר (שף תומר אגאי בחר בהם ברשימת העיר שלו) משיק הצמד תפריט חדש ומסקרן באותו די.אן.איי – אוכל רחוב משודרג בתוספת רטבים מותססים מתוצרת בית ותוספות תואמות ליצירת הביס המושלם. לדוגמה – וקחו נשימה עמוקה כי הכל כה מורכב וסקסי: בייקון & סמאש – נתח בייקון וגרגירי פלפל שחור בדבש מותסס בלחמנייה עם חמוצים מתוצרת בית, איולי ורוזמרין (68 ש"ח), שרימפבורגר בלחמניה עם סלט קולרבי, כרוב סיני, בזיליקום תאילנדי ולמון גראס בוויניגרט קמבוצ'ה תפוחים וג'ינג'ר (78 ש"ח), כריך פולד ביף ברוטב ברביקיו תותים מותססים (48 ש"ח), נאגטס ברוטב חמוץ מתוק שמשתנה בהתאם לעונה (כרגע תפוזים מותססים) ועוד. ליד כל מנה ניתן להזמין צ'יפס סולט ויניגר עם חומץ שום מותסס ותערובות מלח ותימין (17 ש"ח) ומשקאות קמבוצ'ה עם ובלי אלכוהול (16-22 ש"ח). המנות החדשות צפויות להיכנס לייצור בשבוע הבא ולהתחלף מדי פעם, כך שאם משהו ספציפי צד את תשומת לבכם, כדאי לברר מראש שהוא מוגש באותו יום. שעות הפתיחה התארכו גם כן לטובת הבליינים שבינינו, ומי שלא יוצא מהבית תמיד יכול להתנחם בוולט.
LOKAL, אחד העם 30, תל אביב, שני-שלישי 18:00-14:00, רביעי 18:00-02:00, חמישי 18:00- 04:00, שישי 12:00-16:00, שבת 18:00-2:00, ראשון סגור

מאיר: בוקה Goes online

פונט נוסטלגי ומנות מעוררות חיוך ותיאבון הם ממאפייני המותג האינטרנטי החדש של קפה בוקה. הכוכב המרכזי הוא המבורגר, שמגיע במספר גרסאות: קציצה במשקל 200 גרם עם רוקט, צנוניות, בצל סגול ופרוסות לימון; השומר הצעיר, בורגר מענטש לילדים; וסלופי יוסי טבעוני מרידיפיין מיט עם בצל פנינה וסקורדליה (56-58 ש"ח). חוץ מהם תמצאו בתפריט סינייה בפיתה ובצלחת גם כן מרידיפיין מיט, צ'יפס, וריאציה על סלט קיסר ו"האידיאולוגית" – פרנץ׳ טוסט עם פירות טריים, טחינה גולמית, מייפל, נוטלה ועוד שואות קלוריות, והכול עד הדלת בלי לזוז מהספה.
להזמנות

סטייל חלוצי. מאיר מבית בוקה (צילום Wolt)
סטייל חלוצי. מאיר מבית בוקה (צילום Wolt)

אגאדיר: המבורגר מעושן

הרשת הוותיקה רוכבת על הטרנד ומשיקה לראשונה המבורגר מעושן – 220 גרם של בשר איכותי בעישון שבבי יין אדום עם גבינת צ'דר, בצל מטוגן, ארוגולה ורוטב צ'יפוטלה. לטעם המעושן אחראיות מעשנות שמונחות על הגריל ומוסיפות לקציצה עוד ממד טעם שמורגש בחך ובאף. 74 ש"ח.
אגאדיר

המעושן של אגאדיר (צילום מתן אביב)
המעושן של אגאדיר (צילום מתן אביב)

מותג חדש וסניף חדש: Moses shop מידטאון

moses shop מחזק את מעמדו של מידטאון כאזור בילוי בהתהוות. סניף תת המותג של רשת Moses, שמאופיין בשטח מצומצם במיקום מרכזי, משרת את דיירי ועובדי המתחם ואת באי הזאפה, ומציע תפריט שמיועד בעיקר לטייק אוויי ומשלוחים. למשל: המבורגר עסיסי בתוספת ביצת עין בכיסון פריך (סוג של בוריקה, הכינו את הסטורי), המבורגר ביונד עם אמנטל טבעוני ואיולי כמהין טבעוני וצ'יפס למון גראס בניחוח אסייתי.
דרך מנחם בגין 144, תל אביב, ראשון-שבת 11:00-23:00,  9904*

מוזס שופ מידטאון (צילום רונן לוי)
מוזס שופ מידטאון (צילום רונן לוי)

טבעות הבצל כבר בפנים: מקדונלד'ס

לא יודעים מה אתכם אבל בשבילנו, פריקים של טבעות בצל, זו חדשה משמחת: במקדונלד'ס החלו למכור מק רויאל ודאבל מק רויאל עם טבעות בצל בילט אין, גרסה חדשה למנת הדגל של הרשת. ורי לייק. ארוחת מק רויאל עם טבעות בצל, צ'יפס ושתייה 50 ש"ח, דאבל מק רויאל 59 ש"ח.

טבעות הבצל כבר בפנים (צילום מקדונלד'ס ישראל)
טבעות הבצל כבר בפנים (צילום מקדונלד'ס ישראל)

קמפיין לעידוד ההכלה : סוסו אנד סאנס

מי שעוקב אחר שירי קניגסברג ודאי נחשף לסיפור הילדה ששקלה להתאבד בגלל חרם. ברשת סוסו אנד סאנס מתגייסים למלחמה בתופעה ומשיקים קמפיין דיגיטלי שבמרכזו Diversity, או בעברית גיוון. הרשת שמתמחה בעשיית גלים ברשתות החברתיות מיום שהוקמה על ידי שף עומר מילר מנסה לייצר שינוי בשיח, לעודד את קבלת השונה ולמגר חרמות. צמידי פלסטיק צבעוניים שנושאים את המסר מחולקים בסניפים לטובת תיוג באינסטה, אם כל המהפכות.

די לחרם מפסיקים לשתוק. סוסו אנד סאנס (צילום יח"צ)
די לחרם מפסיקים לשתוק. סוסו אנד סאנס (צילום יח"צ)