חולדאי: "אם יהיו מחר בחירות אכנס לפוליטיקה הארצית"

בריאיון ל"שלי וגואטה" ברשת ב' הכריז רון חולדאי שיתמודד בבחירות הארציות אם יתקיימו בקרוב: "מה שקורה במדינה מחריד אותי. הגיע הזמן לעשות הילינג לחברה הישראלית ואני לא יכול לעמוד מנגד"

ביום בהיר רואים מכאן כמה מירי רגב קטנה. ראש העיר רון חולדאי (צילום: איליה מלניקוב)
ביום בהיר רואים מכאן כמה מירי רגב קטנה. ראש העיר רון חולדאי (צילום: איליה מלניקוב)
24 באוגוסט 2020

לאורך העשור האחרון גנז ראש העיר רון חולדאי יותר מפעם אחת את הרעיון להיכנס לפוליטיקה הארצית, אבל בריאיון שנתן היום (שני) אחר הצהריים לשלי יחימוביץ' ויגאל גואטה בכאן רשת ב', הכריז כי "אילו היו בחירות מחר בבוקר, אני קופץ למישור הארצי בגלל שאינני יכול עוד. מה שקורה היום במדינה מחריד אותי".

חולדאי אירח הבוקר בחמ"ל הקורונה העירוני את נשיא המדינה ראובן ריבלין, ושמע ממנו ש"ניהול המלחמה בקורונה כפי שנעשה בתל אביב הוא המודל לטיפול בכלל הערים בישראל". אם זה גרם למישהו בבלפור להזיע, הגיע הריאיון אצל "שלי וגואטה" ובו נסוג חולדאי מוויתורו המתמשך על הזירה הארצית.

בתחילת הריאיון תקף חולדאי את טיפול הממשלה בקורונה ("מרמים את הציבור") ואת היעדר הניהול המקצועי, ולקראת סיומו תקף ישירות את בנימין נתניהו ("אדם עצבני, מבוהל, מניפולטור שהאמת אינה נר לרגליו") והעריך שראש הממשלה הכריע ללכת לבחירות. "הייתי כבר בפנסיה רעיונית. אני מפחד ממה שקורה במדינה, הגיע הזמן לעשות הילינג לחברה הישראלית ואני לא יכול לעמוד מנגד", אמר חולדאי, "אם הולכים לבחירות אז גם אני הולך".