חלום הגלידה של שוקולד ולרונה הופך למציאות – ועוד חדשות אוכל

פופ-אפ משותף לרשת הגלידריות וניליה ושוקולד ולרונה, תפריט קיץ באריא וגם כמה מקומות מחוץ לעיר שלגמרי שווים את הדלק. כל חדשות האוכל החשובות של השבוע

גלידריית ולרונה בשיתוף וניליה (צילום: אפיק גבאי)
גלידריית ולרונה בשיתוף וניליה (צילום: אפיק גבאי)
12 ביולי 2016

תפריט קיץ ב-ARIA

השף גיא גמזו מקבל את הקיץ עם תפריט מרענן שמבוסס כולו על חומרי גלם עונתיים שיתאימו בדיוק לכוס יין או דרינק צונן ביד. בין המנות תוכלו למצוא סביצ'ה דג ים קצוץ דק עם פאף קינואה וסורבה אפרסק לבן (59 ש"ח), סשימי דג בסגנון יווני עם צזיקי, עגבניה סחוטה, בצלי שאלוט ונענע ספרדית (65 ש"ח), לברק אפוי בתנור עם קארי ירוק, במיה הודית, ברוקומיני ואורז מנופח (122 ש"ח), 250 גרם סינטה מרמת הגולן עם ויניגרט מנגו מאיה ופאף אורז (132 ש"ח). בגזרת הקינוחים תמצאו סמי פרדו במבה – מוס חמאת בוטנים חצי קפוא לצד פאדג' שוקולד, גאנש קרמל שוקולד ומוס שוקולד לבן (45 ש"ח), מרק פירות אדומים עם נשיקות מרנג וקראמבל שיבולת שועל (48 ש"ח) ועוד.

ARIA

[tmwdfpad]

סשימי דג בסגנון יווני. תפריט קיץ באריא (צילום: בן יוסטר)
סשימי דג בסגנון יווני. תפריט קיץ באריא (צילום: בן יוסטר)

ערב קוקטיילים ללא הגבלה בחוג הצפוני

הבר הסמוך לשער 7 של אוניברסיטת תל אביב משיק ערב קוקטיילים שבועי בו מיטב הברמנים של המקום ישקשקו דרינקים מרימים. השוס? ב-95 שקלים תוכלו לשתות את כולם ללא הגבלה. נוהגים הביתה? אפשר גם לשתות בבודדים. בתפריט: The Big Apple – ג'ין, לימון, נענע ותפוחים ירוקים (46 ש"ח), La Viola – וודקה ציטרון, קמפרי, ליצ'י, פסיפלורה וקליפות אשכוליות (48 ש"ח), High & Dry – רום קפטן מורגן, בננות מיובשות, תמרים, משמשים, תפוזים, פסיפלורה, שקדים וקרמל מלוח (46 ש"ח), Cloud 9 – פמפרו, ליצ'י, אננס ושקדים מלוחים (48 ש"ח) ועוד.

החוג הצפוני

פסטיבל ים ויינות לבנים בשצ'ופק

מסעדת הדגים בקצה בן יהודה משיקה פסטיבל קייצי של מנות ים ויינות לבנים (בשיתוף יקב רמת הגולן ויקב הרי גליל). בתפריט תמצאו מנות פתיחה כמו סלמון כבוש בערק, קלמרי סגול על הפלאנצ'ה, סביצ'ה דג ים וסלט שרימפס קר ב-25 ש"ח. כל היינות הלבנים, כולל המבעבעים, ימכרו בכוסות במחירים אטרקטיבים (28-35 ש"ח) ועד 149 ש"ח לבקבוק.

פסטיבל ים בשצ'ופק, שישי־ראשון (15-31.7)

סלט שרימפס קר בשצ'ופק (צילום: יח"צ)
סלט שרימפס קר בשצ'ופק (צילום: יח"צ)

שווה קפיצה מחוץ לעיר 

בר קיץ בחצר של אמריקן קולוני

מלון אמריקן קולוני במזרח ירושלים פותח את עונת הקיץ עם השקת גינה פנימית, בר עם 100 קוקטיילים, בירות מקומיות ומיובאות, פיצות בטאבון ונשנושים שמתאימים לדרינק במזג האוויר החמים של ירושלים. בין המנות בתפריט: פלפלים קלויים עם גבינת עיזים (65 ש"ח), ירקות צלויים על הגריל (70 ש"ח), סלט שרימפס במרינדה צלויים על הגריל (75 ש"ח), ספייריבס בדבש (148 ש"ח), פאי לימון (40 ש"ח), גלידות וסורבה ביתי (30 ש"ח) ועוד. הקוקטיילים ישוקשקו על ידי הברמנים המנוסים של המלון שירכיבו לכם כל דרינק שתחפצו בו, מהקלאסיים ביותר ועד לליקרים עם פירות.

בר הקיץ של אמריקן קולוני, לואי ונסן 1 ירושלים, כל יום החל מ-17:30, 02-6279777, מומלץ להזמין מקום מראש

בר הקיץ של אמריקן קולוני (צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל)
בר הקיץ של אמריקן קולוני (צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל)

גלידריית פופ-אפ של שוקולד ולרונה

אחד ממותגי השוקולד הנחשבים בעולם יוצא בשיתוף פעולה עם רשת וניליה ומקים פופ-אפ ממכר במסעדת תשבי שבזכרון יעקב. הגלידרייה, שתפעל עד סוף אוגוסט, תציע לקהל הרחב גלידות בטעמי שוקולד בלבד: בליסו ולרונה – גלידת שוקולד מרירה ללא תוספת סוכר; גרויה ולרונה – גלידה שעשויה מחליטה של פולי קקאו קלויים עם פניני קראנץ' מריר ולרונה; ביסקליה – גלידת שוקולד חלב עם שברי עוגיות חמאה ושקדים; אופליס קראנץ' פרלינה – גלידת שוקולד לבן עם ארומה של וניל טבעי וחלב טרי עם קראנץ' פייטה פרלינה ועוד.

גלידריית ולרונה בשיתוף וניליה, מתחם תשבי כביש 652 בין זכרון יעקב לבינימינה, כל שישי עד סוף אוגוסט, 8:00־14:00, 6288195־03

גלידריית ולרונה בשיתוף וניליה (צילום: אפיק גבאי)
גלידריית ולרונה בשיתוף וניליה (צילום: אפיק גבאי)