בירושלים צועדים: פורסם לוח הזמנים למצעד הגאווה

בזמן שבתל אביב עדיין לא התקבלה החלטה לגבי קיום מצעד הגאווה, הבית הפתוח בבירה הודיע על פרטי המצעד בחמישי הבא וכן פתח בקמפיין גיוס המונים. בואו לתמוך

מצעד הגאווה בירושלים. צילום: אורן זיו
מצעד הגאווה בירושלים. צילום: אורן זיו

בזמן שאצלנו בעיר עדיין לא ברור אם יתקיים מצעד גאווה, בירושלים הוא צפוי להיערך ביום חמישי בשבוע הבא (3.6). לקראתו נפתח קמפיין מימון המונים לבית הפתוח בירושלים שמארגן את המצעד השנתי – ואנחנו לגמרי קוראים לכם לתמוך בהם.

בבית הפתוח מסבירים כי הם מבקשים תמיכה בשל שילוש הפניות אליהם והגידול בפעילות לצד הנזקים הכלכליים שנגרמו להם בשל הקורונה. בין השאר מפעיל הבית הפתוח מרפאה ייעודית, ייעוץ לניהול חיי מין בריאים, שירותים פסיכולוגיים וסוציאליים ועוד. הקמפיין יימשך כשבועיים החל מהיום, וכאן תוכלו לתרום להם.

מצעד הגאווה בירושלים. צילום: אורן זיו
מצעד הגאווה בירושלים. צילום: אורן זיו

וכעת לחלק הכיפי: המצעד עצמו ייפתח ב-14:30 בהפנינג גאווה וסובלנות בגן הפעמון. ב-15:30 הצעדה תצא לדרך בתוואי הבא: מגן הפעמון לכיכר פריז, ממנה דרך רחוב קינג ג'ורג' ורחוב הלל, דרך רחוב מנשה בן ישראל ועד לגן העצמאות. ב-19:30 יערך משדר מיוחד לסיכום המצעד, אך בניגוד לשנים קודמות לא תהיה במת סיום. במהלך המצעד יעברו המשתתפים כמדי שנה במקום הירצחה של שירה בנקי ז"ל במצעד לפני 6 שנים.

נעם יבין, יו"ר הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות מסר כי "על מנת שנוכל להמשיך להרים את דגל השינוי אני מזמינה אתכן ואתכם לתרום לקמפיין מימון ההמונים שלנו כדי שנוכל להמשיך לגדול ולקיים את הפעילות הענפה ולשרת את הצרכים של הקהילה בירושלים". אלון שחר, מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות הוסיף: "בשל מגפת הקורונה, עברו שנתיים מאז המצעד הקודם, מה שמגדיל את החשיבות של ההשתתפות במצעד השנה עוד יותר. אנו קוראות לכלל החברה הישראלית להצטרף אלינו".