בצד אחד שוויון, כבוד ואהבה. בצד השני כוח, שליטה ופחד

יותר כמו "פורום הארגונים נגד אהבה" (צילום באדיבות "כולן")
יותר כמו "פורום הארגונים נגד אהבה" (צילום באדיבות "כולן")

השבוע זקף "פורום הארגונים למען המשפחות" את ראשו המכוער והעביר הילוך במלחמתו נגד מאות אלפי ישראלים וישראליות. הדרך היחידה לעמוד מול השנאה הפחדנית הזאת היא להגביר את המאבק \\ "כולן: השבוע", טור שבועי חדש מחזית המאבק

20 באוגוסט 2021

פורום הארגונים למען המשפחות פועל באופן אקטיבי נגדי ונגד המשפחה שלי. זה חמוד מאוד בעיניי שהם קוראים לעצמם "פורום הארגונים למען המשפחות". הם טוענים שהוקמו למען הרחבת חירויות הפרט והעמקת עקרונות השוק החופשי, אבל מה קורה בפועל? בשטח הם נלחמים נגד נישואים אזרחיים, מבטלים הזדמנויות שוות לנשים ולערבים, טוענים שהקדמה מביאה לקריסה מוסרית לאומית, ועל הדרך גם מתנגדים לארגונים כמו "כנפיים של קרמבו" וזכויות בעלי החיים. כי מי צריך חברה שיש בה אנשים בעלי מוגבלויות.

(צילום באדיבות "כולן")
(צילום באדיבות "כולן")

הם טוענים שהם רוצים להפסיק את "טשטוש הפחד והיריבות בין גברים לנשים", תוך כדי שהם פועלים נגד עצמאות כלכלית של נשים ונגד תמיכה בנפגעות אונס. הם טוענים שהם בעד יהדות ומסורת, אבל פועלים בניגוד גמור ל"ואהבת לרעך כמוך" ו"אור לגויים". ערכים?! לא ממש. זהו רק עלה תאנה למה שבאמת קורה בפורום הזה: כוח, היררכיה, שליטה ופחד. אלה הערכים שפורום הארגונים למען המשפחות מנסה להחזיר לקדמת הבמה, והם מגיעים אלינו אחרי שנים של מאבקים של "קבוצות מיליטנטיות של להט"בים ופמיניסטיות רדיקליות" למען שוויון, כבוד הדדי, רעות ואהבת חינם.

(צילום באדיבות "כולן")
(צילום באדיבות "כולן")

כן כן, נשים נרצחות בידי בני משפחה שלהן, ולהט"בים חווים אלימות פיזית ומילולית על בסיס יומי, אבל אנחנו המיליטנטיות שהורסות את החברה. אנחנו. זה באמת מדהים בעיניי, הדרך שבה הם לוקחים מילים יפות כמו "משפחה" ומשתמשים בה כדי לזרוע שנאה. אני אישה חילונית קווירית, כזו שלובשת מה שבא לי, כזו שמרוויחה כסף בעצמי, כזו שיש לה משפחה מלאה באהבה וכבוד הדדי, אבל המשפחה שלי לא נחשבת כי אני לא רוצה להתחתן ברבנות, כי אני רוצה ויכולה לשלם את החשבונות שלי בעצמי, כי אני לא רוצה ילדים ואני רוצה את האפשרות להיפרד מהבן זוג שלי אם יעלה הצורך. ובינתיים? "פורום הארגונים למען המשפחות" פועל נגד המשפחה שלי ונגדי.

(צילום באדיבות "כולן")
(צילום באדיבות "כולן")

בעקבות הניסיון להעביר חוק שנועד למנוע דיכוי אלימות ואפליה של נשים בתוך זוגיות, הם הכינו ערימות של ניירות עמדה כדי לשכנע את חברי הכנסת שלנו שהחוק בעצם "ישגע" ויהרוס משפחות. במקביל הם פועלים לשינוי משרד קידום מעמד האישה למשרד "קידום מעמד המשפחה", כאילו שכל ערכן של נשים הוא רק בבניית משפחה, כך לפחות על פי הקרטריונים המיושנים שלהם. שימו לב כמה אנרגיה הם משקיעים בשנאה ובביטול האחר, כלומר מי שלא דומה להם בחשיבה, בערכים, ברצונות ובצרכים. אין מקום לפרט. רק הכלל קובע.

(צילום באדיבות "כולן")
(צילום באדיבות "כולן")

זה מצחיק בעיניי, הרי גם בתנ"ך מוזכרים מבני משפחה שונים: גבר ושתי נשים ושתי שפחות, דרך גבר ואלף נשים, ועד אישה ושתי כלותיה. אז מדוע ערכי משפחה יהודית הם גבר ואישה וילדים? ראיתי סרטון שבו מישהי אומרת "משפחה זו יחידה של אנשים שאוהבים ומכבדים אחד את השני. אם ההגדרה שלך למשפחה מסתכמת באיברי מין של האנשים בתוכה, כנראה שחסר בה אהבה וכבוד". התגובות היו מלאות באנשים עם תמונות פרופיל של הלוגו של "כהנא צדק", הפרצוף של ברוך מרזל, דגל פלסטין עולה באש ואיקס על דגל הגאווה, שטענו שהם יודעים מה זה אהבה וכבוד יותר טוב מכולם. 

(צילום באדיבות "כולן")
(צילום באדיבות "כולן")

לכן בדיוק אנחנו בתנועת 'כולן' קיימות. בדיוק בשביל זה אנחנו מובילות את צעדת השרמוטות: כדי להתנגד לכל השנאה הפחדנית הזאת. אנחנו עומדות כתף לכתף, בראש מורם, ודורשות את המקום שלנו בעולם. מדי יום אנחנו נלחמות נגד תגובות ההייט האנונימיות, כתבי תקשורת שנותנים במה לפוגעים ופוליטיקאים שמקשיבים ללוביסטים שמחפשים לדחוף אותנו לפינה. הם יכולים להאשים אותנו בפירוק משפחות, ברצח הרומנטיקה, בטרלול פרוגרסיבי, בטשטוש הגבולות, ובהרס החברה, ואנחנו נקח את זה כמחמאה. 

אמרתי ש"פורום הארגונים למען המשפחות" זה חמוד, מדהים, מצחיק? התכוונתי מבחיל. הלכתי להקיא. וכשאחזור, תהיו בטוחים שאני הולכת להיות יותר מיליטנטית, יותר מלוכלכת, יותר רדיקלית, ויותר שרמוטה ממה שהם אי פעם דמיינו. נתראה בצעדה ב-15.10.2021.