מלא עוד קערה, חבר: חנויות החיות המומלצות ביותר

מאיפה תביאו לו את החטיף שלו? (צילום: שאטרסטוק)
מאיפה תביאו לו את החטיף שלו? (צילום: שאטרסטוק)

לא רק הכלב אלא גם שקי האוכל הענקיים שלו הולכים להיות דיירי קבע אצלכם בבית. אז מאיפה הכי משתלם? איפה השירות הטוב ביותר? אספנו את ההמלצות שלכם לחנויות הכי טובות לקנות מהן מזון (וגם ציוד. וצעצועים!) לכלבים שלכם

26 ביולי 2022

תן לחיות

חלק מרשת הקיימת כבר כמעט 30 שנה, הממוקמת ממש בלב העיר. החנות מציעה בין היתר משלוחים (סופר מהירים) וגם מערכת תזכורות אוטומטית לכל הפעמים שתשכחו להזמין אוכל. כמו כן חשוב לדעת שמדובר בסניף אאוטלט, המציע הנחות של עד 40% על המותגים המובילים. כדאי לבדוק.
שנקין 39, https://www.tenlahayot.co.il/

>> אימצתם כלב. לאן לוקחים אותו עכשיו?
>> קיץ תל אביבי עם מעיל פרווה: כך תכינו את הכלב ליולי-אוגוסט

ביג פט

גם כאן תמצאו את כל מה שצריך כדי לצייד את החבר הטוב ביותר שלכם בשפע צרכני מיותר, אבל לפחות הכסף שתבזבזו על המיטה (בזמן שהכלב ישן על הספה דרך קבע) ילך למטרה טובה: הצוות של ביג פט ברובו מתנדב בעמותות והחנות תורמת באופן קבוע לעמותת SOS. כמו כן, החנות שומרת על חיבור חזק לקהילת מצילי הכלבים ואף מתקיימים ימי אימוץ קבועים.
כתובת: דיזנגוף 225, http://bigpet.co.il

בראונפילד

חנות מהסוג הכללי שמחזיקה הכל מהכל, החל מהמזון הכי סטנדרטי, דרך מזון טבעי וכל פיסת ציוד שתוכלו לחשוב עליה. המחירים טובים והבעלים, נדב רימר וחגי גרינבויים, שניהם כלבנים מוסמכים ויעניקו בשמחה מהידע העצום שלהם. מומלצי השכונה.
כתובת: פלורנטין 12, https://www.brownfield.co.il/

אמאזונס

החנות המומלצת לכל מי שמתכנן לאמץ כלב באזור יפו. מדובר בוואן-סטופ-שופ לכלבים שלכם: לא רק חנות עם כל הציוד והאוכל הנדרשים, אלא גם מספרה. בקיצור, יש שם הכל חוץ מחיסונים.
שד' ירושלים 29

>> כלב מי שאוהב אותך: המדריך המלא לגידול כלב בעיר
>> העיר והכלבים: כל הכתבות

הכלבו לחתול ולכלב

מציידים את חיות העיר כבר 25 שנה, שזה מרשים לכל עסק בעיר. השירות אדיב, מקצועי ומהיר, וכמובן שאפשר גם לדלג עליו לגמרי ולקנות ישירות מהאתר. חוץ מזה, כאן מעודדים אתכם להתייעץ בכיף על התאמות מזון, צעצועים ומרבצים. אל תתביישו לשאול כי הסבלנות רבה ואפילו סיכוי טוב שיזכרו אתכם בפעם הבאה. עלויות הציוד רחבות וניתן למצוא מגוון מוצרים מהזולים ביותר ועד למוצרי פרימיום שעלותם בהתאם.
כתובת: פרישמן 86, https://www.kolbopet.co.il/about/