כל הפרטים על חודש העיצוב, האומנות והצילום ברביעיית פלורנטין

רביעיית פלורנטין תארח תערוכות וסדנאות של אמנים שונים, ביניהם: תמר קרוון, שרבן לופו, דנה וקסלר, דן לב, אפרת ליכטנשטט ועוד.

אז מה את עושה כל היום? צילום: יח"צ
אז מה את עושה כל היום? צילום: יח"צ
4 בנובמבר 2015

"רביעיית פלורנטין" יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם המגזין האינטרנטי "שלוש ארבע" באירוע ייחודי שכולו עיצוב, צילום, אמנות, DIY והשראה, וימשך כחודש.

תמיד חלמתם ללמוד ליצור doodle אצל Pudish? ללמוד לצלם אוכל אצל אפרת מהבלוג ״אז מה את עושה כל היום?" לשקשק ולעצב קוקטיילים בסטייל של האימפריאל? לראות צילומים של תמר קרוון ולשמוע סדנת אמן בהנחייתה? לקבל השראה ליצירת פלטפורמה אינטרנטית מצליחה מטל מנור זינגרמן מכלות אורבניות? הבלוג "שלוש ארבע" המתארח ב"רביעיית פלורנטין" הוא המקום בשבילכם!

Suit Case workshop. צילום: יח"צ
Suit Case workshop. צילום: יח"צ

בין התאריכים 22.11-18.12.15 רביעיית פלורנטין תארח את "שלוש ארבע", ותפיק תערוכות וסדנאות שונות של אמנים מובילים, לדוגמא: מידי יום רביעי בשעה 21:00 יתקיימו סדנאות אמן הפתוחות לקהל הרחב ביניהן סדנאות של תמר קרוון, טל מאור זינגרמן, דן לב ועוד.

בערבי חמישי ובימי שישי בבוקר יתקיימו סדנאות עיצוב וצילום מעשיות (בהרשמה מראש דרך האתר).  כמו כן יתקיימו סדנאות ייחודיות נוספות כגון סדנת הדפס על טקסטיל בהנחיית Hamutelet, סדנת שירבוט ומסגור בהנחיית Pudish, סדנת יצירה ועיצוב קוקטיילים שיעביר רועי קידר, ברמן ראשי באימפריאל, סדנת צילום אוכל ע"י אפרת ליכטנשטט מהבלוג ״אז מה את עושה כל היום?״, סדנת שזירת פרחים טבעיים- כתרים, זרים ומסרקיות מבית Gefen Flowers, סדנת הום סטיילינג ויצירת גופי תאורה בהנחיית C4D Styling, סדנת גופי תאורה בטכניקת popup בהנחיית studio knob ועוד.

PUDISH. צילום: יח"צ
PUDISH. צילום: יח"צ

הכניסה חופשית.

הסדנאות המעשיות ימשכו כ- 3 שעות, כרוכות בהרשמה ומחירן 220 ש״ח. המחיר כולל את כל החומרים הדרושים כשבסוף כל סדנא תצאו עם אובייקט מעוצב מעשה ידיכם.

רביעיית פלורנטין- דרך שלמה 43 ת"א
22.11.15-18.12.15
ראשון – חמישי 19:00-23:00
שישי 10:00-13:00