זה קורה: לברון ג'יימס יככב בסיקוול של "ספייס ג'אם"

שחקן הלוס אנג'לס לייקרס יאחד כוחות עם הלוני טונס בסרט ההמשך ללהיט הניינטיז "ספייס ג'אם", שבו כיכב מייקל ג'ורדן. הפקת הסרט מתוכננת לצאת לדרך ב-2019, בזמן פגרת ה-NBA

"ספייס ג'אם" המקורי
"ספייס ג'אם" המקורי
20 בספטמבר 2018

אם פספסתם את השמועות שרצות כבר הרבה זמן סביב הפקת הסיקוול ללהיט הניינטיז "ספייס ג'אם", לפחות נחסכה מכם הציפייה הארוכה: אתמול (רביעי) נודע כי יש אמת בפרסום – ואת מייקל ג'ורדן יחליף לברון ג'יימס.

עמוד הטוויטר SpringHill Entertainment שבבעלות ג'יימס צייץ טיזר מושלם למדי, שבו נראה הלוקר של שחקן הלוס אנג'לס לייקרס לצד התאים של באגס באני, הבמאי טרנס ננס (שכתב וביים, בין היתר, את "הפנתר השחור") ושל ראיין קלוגר (שיפיק אותו).

View this post on Instagram

???? ???? ????

A post shared by SpringHill Entertainment (@springhillent) on

עוד כתבות מעניינות:
האוסקר מנסה להציל את הרייטינג עם קטגוריה חדשה
נטפליקס החזירה את הקומדיה הרומנטית לחיים
פסטיבל הסרטים חיפה: 9 סרטים מעולים שאסור לפספס

"שיתוף הפעולה ב'ספייס ג'אם' הוא הרבה יותר מזה שהלוני טונס ואני נעשה סרט יחד", אמר ג'יימס בריאיון להוליווד ריפורטר. "זה הרבה יותר גדול. הייתי רוצה שילדים יבינו כמה מועצמים הם יכולים להרגיש אם לא יוותרו על החלומות שלהם".

לפי הדיווח בהוליווד ריפורטר, הפקת הסרט מתוכננת לצאת לדרך ב-2019, במהלך פגרת ה-NBA. זה יהיה התפקיד הראשי הראשון של ג'יימס אחרי הופעה מוצלחת ב"אסון מהלך" של איימי שומר. את החוזה מול האחים וורנר לפיתוח סרטים וסדרות הוא חתם עוד ב-2015, והחברה הגישה בקשה לסימן מסחרי חדש ל"ספייס ג'אם" – מה שהחל את גל השמועות המשמח.

הסרט המקורי יצא ב-1996 בכיכובו של ג'ורדן ובאגס באני, ונוצר בהשראת קמפיין פרסומת של נייק. למי ששכח – הוא שילב אנימציה של דמויות הלוני טונס ולייב אקשן וזכה להצלחה ענקית בקופות, למרות הביקורות השליליות (הוא נחשב ללסרט הכדורסל המכניס ביותר בכל הזמנים, אבל בואו. זה מאד ספציפי). כמו הרבה דברים מהניינטיז שאנחנו מתקשים לשחרר, גם התופעה שהיא "ספייס ג'אם" לא לגמרי חלפה מהעולם עם שלל המוצרים הנלווים שלה.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד