גאווה ישראלית: לברן קוקס מככבת בקמפיין החדש של סודהסטרים

השחקנית הטרנסית לברן קוקס היא הכוכבת החדשה של הקמפיין הבינלאומי של סודהסטרים, ובמרכזו סיפור הגאווה המרגש שלה (ואתן יכולות ומוזמנות להוסיף את שלכן)

גזגזה לנו את הלייף. לברן קוקס בקמפיין סודהסטרים (צילום: יחסי ציבור)
גזגזה לנו את הלייף. לברן קוקס בקמפיין סודהסטרים (צילום: יחסי ציבור)
2 ביוני 2021

בואו נצווח קצת בהתרגשות, בנות: לברן קוקס, השחקנית זוכת פרס האמי ("כתום זה השחור החדש"), מפיקה ופעילה מרכזית בהוליווד למען זכויות הקהילה הטרנסג'נדרית, מככבת בקמפיין התמיכה העולמי של סודהסטרים לרגל חודש הגאווה, בהמשך למסורת המפורסמים הבינלאומיים שמשתתפים בפרסומות החברה.

אחרי סקרלט ג'והנסון, לאו מסי, פריס הילטון, רוד סטיוארט, נבחרת "משחקי הכס" וסנופ דוג, הגיע תורה של קוקס והסרטון בכיכובה יעלה היום (2.6) ב- 15 מדינות ברחבי העולם וצפוי לצבור עשרות מיליוני צפיות.

במרכז הקמפיין, שזכה לכותרת Rainbow Story ('סיפור הגאווה שלי'), מגלמת קוקס גיבורת-על מצוירת שלוקחת את הצופים למסע מרגש המציין רגעים משמעותיים ומעצבים בחייה, מהקשיים שעברה בילדותה ועד ההצלחה העולמית לה היא זוכה היום. הסרטון עובר בין אבני דרך מרכזיות המייצגות את הפעילות של קוקס לקידום זכויות הקהילה הגאה, כמו גם את הישגיה האישיים.

מטרת הסרטון היא לעודד את הקהל הרחב לשתף בגאווה את סיפורם האישי ולהעביר מסר כי גם על קשת הגאווה ישנו מנעד רחב של סיפורים ודמויות.

כחלק מהמהלך, משיקה החברה מהדורה חגיגית ומיוחדת של מכשיר ביתי להכנת סודה טרייה, הניתן לעיצוב עצמי באמצעות טושים מיוחדים בצבעי הקשת. את המכשיר, בעיצוב שחור מט ומלוטש, יכולים הצרכנים לעצב על ידי כתיבה או איור של סיפור הגאווה האישי שלהם. המהדורה כוללת גם בקבוק ליטר מעוצב עם לולאה צבעונית לנשיאת הבקבוק.

לברן קוקס בטקס ה-AMA, נובמבר 2020 (צילום: גטי אימג'ס)
לברן קוקס בטקס ה-AMA, נובמבר 2020 (צילום: גטי אימג'ס)

"כשהייתי ילדה, היה לי חזון איך אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, ואכן הפכתי לגיבורת העל של החיים שלי", אמרה לברן קוקס על סט הצילומים. "המסר שהיה חשוב לכולנו להעביר באמצעות הקמפיין, הוא שכל ילד וילדה צריכים לחיות בגאווה גדולה על מי שהם, שיהיה להם חלום ושישאפו תמיד להגשים אותו". עוד הוסיפה קוקס, כי היא מאמינה שהקהילה הגאה עשתה כברת דרך משמעותית בשנים האחרונות, אך לצערה עדין רואים לא מעט מקרים של יחס לא הולם לבני הקהילה: "אסור לנו כמובילי דעה וכחברה לעמוד מנגד, יש לנו אחריות עצומה להילחם ולהגן על בני הקהילה שלנו. כולנו בני אדם ולכולנו מגיע יחס שווה".