למלא את החלל: בר קונספט חדש נפתח במקום הקרטל

נמאס לכם מפופ אפים שמשאירים אתכם עם לב שבור בספטמבר? תכירו את בר החלל החדש, שמבטיח להישאר ולהפתיע

חלל (צילום: ניר קאמי נווה)
חלל (צילום: ניר קאמי נווה)
4 ביולי 2016

העובדה שטמפרטורה בחוץ היא בערך מיליון מעלות היא סימן נוסף למה שכבר ידענו- עונת הפופ-אפים החלה. אחרי שהחבר החדש והצפוני, קרטל, סגר אחרי סטוץ קצר ואיכותי – שחקן חדש נכנס למגרש והפעם הוא מבטיח להישאר: תגידו היוש לחלל.

מדובר על פרויקט חדש של קבוצת האמנים "לס", שירש את הלוקיישן מהקרטל בחמישי האחרון.
בשונה מברי פופ אפ שבאים כפטריות אחרי הזיעה של יוני, החלל מתכנן להישאר באופן קבוע במבנה בכרם התימנים ולשנות את הקונספט במקום כל כמה חודשים.
"היה לנו חודש מדהים עם הקרטל", אומר איתמר אבן, שותף בחלל וכדר האחראי על עיצוב הכלים במקום. "אבל החלטנו לכוון לשעות הערב המוקדמות ופחות לקהל של חיי הלילה באמצע שבוע. זה יבוא לידי ביטוי בשעות פתיחה מוקדמות יותר, וייב צ'יל ומוזיקה באווירה הזו".
לצד תפריט הקוקטיילים ואוכל בסגנון קריבי עם נוכחות חזקה של רום שתתכתב עם העיצוב הצבעוני של המקום, ההתמחות של הבר תהיה משקה המוחיטו. אבל אל תתנו לטייטל להרתיע אתכם, לטענת הבעלים החור בכיס יהיה מינימלי.
"אנחנו לא הולכים לדפוק מחירי קוקטייל סטנדרטים למוחיטו שלנו", מגלה לנו אבן. "המחיר יהיה זהה למחיר בירה כך שאדם יוכל לשתות שניים-שלושה משקאות בראש שקט".
מבחינה אמנותית החלל ימשיך את דרכו של הקרטל כבית לאמנים צעירים (כדוגמאת תלמידי מכללת H.I.T וחברי ברוקן פינגאז) ויכלול תערוכות מיוחדות שיוכנו במיוחד עבור החלל. האמנים המציגים יוכלו לקבל חלל עבודה שישמש להם כסטודיו לעבוד על יצירותיהם לתערוכה. בנוסף, בחודש ספטמבר ייפתח במקום תיאטרון קברט אפל שיותאם למקום ויהיה חלק מהסרוויס. זה מתיישב נהדר עם זה שאנחנו אוהבים את המוחיטו שלנו, מנוער לא מעורבב לצד תיאטרון חי.

ערב הפתיחה בחלל (צילום: איתמר אבן)
ערב הפתיחה בחלל (צילום: איתמר אבן)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

האפליקציה שמציעה לכם ניווטים עפ"י תחומי עניין
המקומות בתל אביב שמרגישים כמו חו"ל
10 קינוחים מוגזמים שמעלים לנו את הדופק