לנגוס בתפוח: מה אוכלים בניו יורק

בייגל צבעוני, ראמן מפתיע והאויסטרים הכי טריים וזולים שאפשר למצוא. חמישה דברים שכל פודי חייב לנסות בניו יורק

Bagle store. Photo by: Getty Images
Bagle store. Photo by: Getty Images

לאכול כמה שיותר אויסטרים

אם העולם הוא האויסטר שלכם, ניו יורק היא דפינטלי העיר בשבילכם. דווקא מעדן האלים, צדפות, עולה כאן פרוטות. אם בלובי של מלון אייס או בלובסטר'ס פלייס בצ'לסי מרקט (סוד: גוגל ניו יורק יושבים ממש מעל), מחירה של צדפה טרייה לא יעלה בדרך כלל על שניים־שלושה דולרים.

Chelsea Market. Photo by: Getty Images
Chelsea Market. Photo by: Getty Images

מתחם North 6

בלוק אחד בוויליאמסבורג עם כל מה שצריך: ראמן טעים (Yebisu), סרף בר עם רצפת חול וקוקטיילים מעולים, פטיסרי עם פחזניות ברבור, מני־פדי נהדר, בית קפה של קולים (Tobys Estate), חנות ספרים עצומה ובוטיק לנז'רי שובב. בפנים ניצב Space Ninety 8, מתחם של רשת אורבן אאוטפיטרז הכולל חנויות תקליטים ובגדים, אגף טיפוח ואקססוריז, מסעדה ובר ונוסף לכל – גג מטורף.

N 6th St, Brooklyn, NY

The Bagel Store

ללכת עם הילדים (או בלי, אנחנו לא שופטים) לבייגל סטור זאת באמת אטרקציה והיא אפילו בטעם ענבים. יש תור ארוך, אז אל תתייאשו. בייגל בצבעי הקשת שווה לכם לפחות 104 לייקים באינסטגרם, אם לא יותר.

754 Metropolitan Ave, Brooklyn

ריינבואו בייגל. מתוך האינסטגרם thebagelstore
ריינבואו בייגל. מתוך האינסטגרם thebagelstore

Le Bernardin

בזמן שמסעדות ותיקות פינו את מקומן לרסטו ברים היפסטריים עם תועפות באזז, מסעדה צרפתית במנהטן עשתה את הבלתי אפשרי והפכה את ה־Fine Dinning לחוויה קולית. בתפריט מסעדתו של המגה־שף אריק ריפר (שני כוכבי מישלן) תמצאו ארוחת טעימות ב־190 דולר או חמש מנות ב־120 דולר (שהנחיתו את לה ברנרדין בראש טבלת 100 המסעדות הטובות בניו יורק לפי Time Out ניו יורק). גדול עליכם? באזור הלאונג' תמצאו תפריט קליל וזול יותר לצד קוקטיילים מרשימים.

155 W 51st New York

Momosan Ramen & Sake

"היורשת החדשה של מסעדת Momofuku", נכתב בכל עיתון ובכל בלוג על מסעדת הראמן המפתיעה שפתח השף מורימוטו מסהרו. אחרי עשור שבו פתח סניפים של מסעדות יפניות מודרניות, זוכה איירון שף החליט לתת לניו יורקרים מה שהם אוהבים באמת: קערת מרק ענקית עם עשרות סוגי צירים במסעדה קטנה (60 מקומות) שאף פעם אי אפשר להשיג בה מקום. 342 Lexington Ave, New York