ההאפי אוור של הגלוטן: 7 מאפיות מעולות שמציעות מבצעי סוף יום

זומר. צילום: יולי גורודונסקי
זומר. צילום: יולי גורודונסקי

אל תאמינו לאף אחד שאומר לכם אחרת - יש לחם, והרבה ממנו. כל כך הרבה שהמאפיות הכי פופולריות בעיר מוכרות אותו במחירים אטרקטיביים לקראת סוף היום. אספנו אותן עבורכם, וזו היתה אחת המשימות הטעימות שידענו

3 בנובמבר 2021

מי אמר שאין לחם? מתברר שיש, והוא גם מגיע בהנחות שוות. כבר כתבנו לא מעט על יוקר המחיה בישראל ובעיר בפרט. יקר פה. יקר מאוד. אבל אנחנו עדיין רוצים לאכול טוב, וגם מזין ובריא. לשמחנו, במקדשי הפחמימות החביבים עלינו ישנם מבצעים המאפשרים לנו להמשיך לזלול לחם מחמצת-שאור-אורגני ושאר מיני פחמימות במחירים אטרקטיביים. קבלו את רשימת ההאפי-אוור של המאפיות. לגזור ולשמור, אבל לא על הגזרה.

1. גרציאני

בשני סניפי גרציאני יש החל מהשעה 19:00 אחד פלוס אחד על הלחמים, על המאפים ועל הכריכים שנותרו גלמודים בוויטרינה ומחכים לביס. לחם זיתים, מחמצת שאור, לחמניות רכות מקמח לבן טוב, שלא לדבר על קרואסון הפיסטוק או הבורקסון. אה, וגם הבגטים הפריכים והריחניים נמכרים במחיר של שניים ב-20 שקל במקום ב-13-15 ש״ח לאחד בשעות היום. אוף אפשר שכבר תגיע 19:00???
קינג ג׳ורג׳ 105 – 03-600-6676 | יהודה הלוי 123 – 03-5070471

גרציאני. צילום: אנטולי מיכאלו
גרציאני. צילום: אנטולי מיכאלו

2. בייקרי\דליקטסן

בבתי הקפה והמאפה האהובים עלינו מכל מבית היוצר של R2M פוצחים בכל יום, בשעה האחרונה לפני הסגירה (19:00) במבצעים שונים. יש ימים של 50 אחוז הנחה על הלחמים והמאפים ויש ימים של אחד פלוס אחד. מה שבטוח, לא תצאו בידיים ריקות. למיטיבי לכת ולסת, שימו לב לאפליקציית יאנגו דלי, שם המאפים והלחמים של הבייקרי מוצעים בהנחה משמעותית בשעות הערב ויגיעו אליכם עד למפתן הבית. לא ממומן! אנחנו פשוט ממש אוהבים פחמימות.
לפרטים נוספים

לחם בבייקרי: לא חסר (צילום: עידית בן עוליאל)
לחם בבייקרי: לא חסר (צילום: עידית בן עוליאל)

3. לה מולאן

המאפייה הצרפתית שממוקמת ברחוב הכי צרפתי של עירנו, ואשר משורותיה יצא המשפט האלמותי 'אם אין לחם' (במקור המשפט הוא 'אם אין לחם תאכלו בריוש', והוא גם לא נאמר על ידי מי שנראה לכם – אבל זה כבר לסיפור אחר…). ובחזרה לעניינו, אז בלה מולאן, מפנקים במבצעים משתנים על הלחמים החל מהשעה 18:00. תאכלו בריוש, לחם מחמצת או בגט, העיקר שתאכלו משהו. ולא ביוקר.
בוגרשוב 72, 077-531-1110

לה מולאן. צילום: אנטולי מיכאלו
לה מולאן. צילום: אנטולי מיכאלו

4. זומר

המאפייה הקטנה והארטיזנלית בפרישמן, מציעה מגוון מיני מאפה ופחמימה וכן לחמי מחמצת מופלאים ובריאים. בגלל שלחם הוא כאמור מוצר צריכה בסיסי, החל מהשעה 19:00 יש בזומר אחד פלוס אחד על הלחמים וגם על המאפיות. טיפ שלנו: קנו שני כיכרות, פרסו אותם, ושימו אחד בפריזר. לחם מחמצת טוב נהדר גם כצנים. בתאבון!
פרישמן 39, 03-523-3396 (בתמונה הראשית)

5. לחמנינה

מי כאן לא רוצה מבצע על הנלסון שלו?? הלחם עתיר הדגנים והסיבים כבר זכה לתהילה בעיר ולא בכדי, הוא טעים, נעים, מזין ובריא. במידה והוא אכן יישאר על המדפים, החל מהשעה 19:00 תוכלו ותאכלו ליהנות משניים ממנו במחיר אחד. זאת ועוד, החל מ-19:00 בכל הסניפים יש אחד פלוס אחד על כל הלחמים ועל כל המאפים. אתם עוד כאן?
לפרטים נוספים

לחמנינה. צילום: בן קלמר
לחמנינה. צילום: בן קלמר

6. מאפיית לחמים

מה עוד נגיד שלא נאמר על לחמים? הנחתום אורי שפט הצליח לכבוש אפילו את החיך הניו יורקי, אז מי אנחנו כאן בלבנט שלא נעריך ונוקיר את עיסתו המופלאה. ואם החל מ-19:00 אחד פלוס אחד על כל הלחמים והמאפים שנותרו, אנחנו בכלל מוכנים לעמוד בתור. ייקח כמה שייקח. לשם העניין מציינים במאפייה כי המבצע קורה לעתים קרובות, אך לא מתחייבים אליו.
החשמונאים 103 | אבן גבירול 125 | ברודצקי 15, רמת אביב | קניון עזריאלי. טלפון זהה לכל הסניפים – 03-561-8111

מקל זיתים של לחמים. צילום: אנטולי מיכאלו
מקל זיתים של לחמים. צילום: אנטולי מיכאלו

7. לחם ושות׳

בלחם ושות׳ לא מאחרים עם המבצע והחל מהשעה 16:30 ועד הסגירה, כן כן, יש 1 ועוד אחד על כל הלחמים ועל מגוון לא קטן של מאפים. מבחר הלחמים כאן הוא אדיר וכל אחד יוכל למצוא את עצמו בין לחם בריאות עם גרעיני חמנייה, חלה קלועה ורכה או לחם שיפון לשופוני. אם תספיקו, גם קרואסון שקדים או חמאה בא בחשבון.
בן יהודה 128, 03-624-7100

לחם ושות׳
לחם ושות׳