מה לעשות בסוף השבוע? (11.3-12.3)

הדג נחש ומתי כספי באותו סוף שבוע. זאת לא התחלה של בדיחה, אלא מציאות אדיבה

דרור ליברמן מציג ב"מתקן 27" (צילום: ארל'ה הצמצם הבוער)
דרור ליברמן מציג ב"מתקן 27" (צילום: ארל'ה הצמצם הבוער)
6 במרץ 2016

"Fuller House" – נטפליקס

הסדרה עם השם האיום בעברית חוזרת דביקה, מודעת לעצמה באופן מעצבן ועם דחקות על האחיות אולסון שדפקו ברז. אין שום סיכוי בעולם שמישהו יכריח אתכם לראות את זה, אבל אתם רוצים. כל כך רוצים. כי פעם היה טוב והטרגדיות נקטעו בקריאות של "אווווווו". הנה נטפליקס מגשימה חלומות. לפרטים נוספים.

מופע – "מלבי" בבית מיומנה

מיומנה + מתי כספי = פודינג עם סירופ ורדים, או "מלבי", שבאופן חשוד מאוד מזכיר את "זגורי" (שתי משפחות שמנהלות שני דוכני מלבי מתחרים בלב יפו). אנחנו לא יודעים אם זאת יצירת מופת, אבל האמת היא שנעשה הכל כדי לשמוע את "הנה הנה" של מתי כספי במופע לייב. לפרטים נוספים.

פסטיבל Sound Ports תל אביב-איסטנבול

היי חסרי אמונה, למזרח הפרוע יש עוד סיכוי והוא אפילו לא האחרון שבסיכויים. סאונד פורטס הוא נושא הבשורה ומקור שיתוף הפעולה בין תל אביב ואיסטנבול. יהיו הופעות, ירידים, תערוכות ומסיבות טורקיות-ישראליות. בדמיון שלנו זה הולך להיות מישמש התרבויות הכי כיף שהיה, ועוד עם תרבוש על הראש. לפרטים נוספים.

תערוכת פרפורמנס – "מתקן 27"

הסיפור הוא כזה: בית העירייה הפך לבית כליאה של 15 אמנים רדיקליים מכל התחומים, שכעת צריכים למכור את יצירותיהם על מנת להשיב כסף למדינה. אם שאלתם את עצמכם איך צומחים דגלים בפי הטבעת, "מתקן 27" כנראה יספק את התשובה. לפרטים נוספים.

גבריאל נויהאוס, "מתקן 27". (צילום: ארל'ה הצמצם הבוער)