מה לעשות החודש? (מרץ)

זה מרץ ואתם אוהבים אותו, בין היתר בזכות ההופעה של !!!, מסיבת בריטני, פסטיבל סאונד פורטס ושיעור הגאגא ההמוני

מתוך "בנות"
מתוך "בנות"
29 בפברואר 2016

שיעור גאגא המוני למען האגודה לזכויות האזרח

שיעור הגאגא ההמוני של אוהד נהרין, שהפך לסוג של מסורת, חוזר בפעם הרביעית להאנגר 11. יהיו שם מאות אנשים מלאי אמביציה שייחלקו לרקדנים ולאומללים שמנסים להדביק את הקצב. אנחנו במחנה שיושב על הספסל ומתפעל. לפרטים נוספים.

עונה חדשה של "בנות"

אם נשבר לכם מהקונצים של לינה דנאהם, אם עשיתם מיוט לשושנה, אם מאסתם אפילו בג'סה וגם עברתם את גיל 25 – א ב ל אתם עדיין פאן של העונה הראשונה – סימן שהסוף עוד רחוק (2017). גירלז, עונה חמישית, ברינג איט און.

עמית ולילך נכנסות לפורמיישן – סטנדאפ

סליי, אוקיי, סליי, אוקיי, סליי, אוקיי, סליי, אוקיי, סליי, אוקיי, סליי – סוואג. מתוך "פורמיישן" של ביונסה, שהוא גם מקור ההשראה הנצחי של ערב הסטנדאפ על שם עמית הרשקוביץ ולילך ברנע לשם בקפה חלוצה. יחמם: עדן יואל. לפרטים נוספים.

מסיבת בריטני /ביונסה, ביץ'

פעם היתה מלכה ואז התחלפה המלכה במלכה אחרת שהוחלפה גם היא בזהבה גלאון. ולמרות הכל, קצב התחלופה הוא עניין שולי בעידן המלכות,שבאות והולכות ובעיקר באות. הנה בריטני פוגשת את ביונסה והנה אתם מאושרים בבלוק. לפרטים נוספים.

ביונסה. בקליפ לשיר Drunk in Love

יריד תקליטים ברומנו

ממשיכים לקדש את הוויניל ביריד תקליטים ברומנו, עם דוכנים לחובבים ובמחירים נעימים. תקליטים מאמריקה, הופעת ג'אז ופינה חמה  לחולי האודיופיליה. בונוס: על העמדה ישלטו האספנים והסוחרים – שהם בעצם אתם.לפרטים נוספים.

סדרת הרצאות: ספרים שאהבנו

"הלו, הלו אבא" היה הספר הכי טוב שקראו לנו עד גיל 5 ואולי עד סוף החיים. בעולם אחר, צפונה מאיתנו, ילדים אהבו את "דוקטור דוליטל", "הנסיך הקטן" ו"שרה גיבורת ניל"י". בעיקר עבורם אבל גם עבור מי שאהב את הפינוק שלו זול, מתקיימת סדנת הרצאות ספרי ילדים שתיפתח עם "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות". ד"ש, חנה הורן! לפרטים נוספים.

פסטיבל Sound Ports תל אביב-איסטנבול

היי חסרי אמונה, למזרח הפרוע יש עוד סיכוי והוא אפילו לא האחרון שבסיכויים. סאונד פורטס הוא נושא הבשורה ומקור שיתוף הפעולה בין תל אביב ואיסטנבול. יהיו הופעות, ירידים, תערוכות ומסיבות טורקיות-ישראליות. בדמיון שלנו זה הולך להיות מישמש התרבויות הכי כיף שהיה, ועוד עם תרבוש על הראש. ואו. לפרטים נוספים.

Chk Chk Chk (!!!) במועדון ההאוונה קלאב

ואתם !!! חשבתם !!! שלכם !!! יש !!! שמות !!! מדהימים !!! ללהקות !!! אינדי !!!, תחשבו שוב.  זה כנראה יהיה אחד הגיגים הכי מדהימים של 2016, סימן קריאה סימן קריאה סימן קריאה, אז הכינו את נעלי הדיסקו פאנק כאילו הן חיכו לכם כל החיים. לפרטים נוספים.

Sleep Party People בתיאטרון תמונע

זה הזמן להתפלל להמוני להקות סקנדינביות שייפלו עלינו משום מקום כאילו זה מגיע לנו. דנים מקופהגן, שוודים מסטוקהולם ונורווגים מאוסלו – בואו תנופפו לנו בפנים בכל הטוב שהוא אתם. אנחנו נספוג הכל כמו ילדים טובים ששחלמו על Sleep Party People לפני שהיו קיימים. לפרטים נוספים.

Sleep Party People. צילום: יח"צ