מה לעשות היום? (11.11)

אם הסאונדטראק של "דוסון קריק" עדיין גורם לכם להזיז הרים, אם מינגלינג זאת השיטה היחידה שעובדת בשבילכם ואם תיבת המייל עדיין לא מספיק מלאה – המלצות היום מיועדות לכם

דני דותן. צילום: איליה מלניקוב
דני דותן. צילום: איליה מלניקוב
11 בנובמבר 2015

הת'ר נובה בבארבי

שימו בצד ריליסים שאהבתם, שזאמים מהבלוק ואת המסומנים של סאונדקלאוד וצאו לבדוק את הדופק של הת'ר נובה, שתופיע הלילה בבארבי במסגרת סיבוב הופעות עולמי לאלבומה החדש (יש לה אלבום חדש!),  "The Way It Feels". מומלץ בחום כי כולנו יודעים שאת הסאונדטראק של "דוסון קריק" לעולם לא תוכלו להשליך לפח. קיבוץ גלויות 52, בארבי, 20:30. לפרטים נוספים.

פסטיבל "חשיפה"

ביבי עובד על זה שאף אחד לא ירצה לשחק איתנו, בזמן שמפיקי פסטיבל "שואוקייס/חשיפה" הודפים בגופם התנגשות ציוויליזציות. איך זה עובד? אנשי תעשייה מכלל היבשות מגיעים לירושלים ולתל אביב כדי להקשיב למוזיקה מקומית ולנסות ליצור שיתופי פעולה. מדובר במארגני פסטיבלים, סוכנים, מפיקים, אנשי לייבלים ועיתונאים שהרחיקו עד כאן כדי לשים אוזן על אמנים כמו נצ'י נצ', התפוחים, גרדן סיטי מובמנט, רד אקסס, זוהרה ואחרים. מה לנו יוצא מזה? סבבי הופעות במחיר סמלי ואולי גם מינגלינג משתלם. מומלץ בחום לכל מי שהפסיק להאמין בדרך המקוונת. לפרטים נוספים.

גם הם יהיו שם. Garden City Movement. צילום: מיכאל טופיול
גם הם יהיו שם. Garden City Movement. צילום: מיכאל טופיול

הקליק האחרון

אולי אתם חברים במועדון ומקבלים מהם תזכורות במייל, אבל אם לא: החוג לתולדות המוזיקה יוצא לסדרת מפגשים חדשה, שאם תפעלו בחכמה – לא תפסח אך ורק על תיבת הג'מייל שלכם. הסדרה, שתכלול שבעה מפגשי הרצאה וסרט, תיפתח עם הקרנת "הקליק האחרון" (2013) והרצאה של הבמאים דני דותן ודליה מבורך. מומלץ בחום לכל מי שדאבל פיצ'ר לא מדגדג לו את הצורך. מוזיאון תל אביב, 315 ש"ח לסדרה כולה ו-50 ש"ח למפגש בודד. לפרטים נוספים.