מה לעשות היום (26.9)

דפני ליף בדיבייט שלוח רסן עם נציג משרד האוצר, חגיגה של מוזיקה אלקטרונית מקומית והרצאה על ההיסטוריה והתרבות של ההאקרים. כל מה שיש לעשות היום בעיר

כולי עלמא (צילום: בן פלחוב)
כולי עלמא (צילום: בן פלחוב)
26 בספטמבר 2016

דברו ישר

הערב הראשון בליין הדיבייטים החדש של הכולי עלמא יפגיש את דפני ליף לדיון עם אמיר לוי ממשרד האוצר, שיבקשו לתקוע ליריבם סנוקר רטורי כאילו היו רורי גילמור בנבחרת הדיבייט של "ייל".
כולי עלמא, מקווה ישראל 10 תל אביב, 19:00, כניסה חופשית

פתיחת גלריית למון פריים

תערוכת הפתיחה של גלריית למון פריים תכלול עשרות יצירות מקוריות מאמנים ישראלים ובינלאומיים ותוצג תערוכת בכורה של האמנית הניו יורקית טרינה מרי המתמחה בציורי גוף שתגיע לארץ לרגל התערוכה.
גלריית למון פריים, התערוכה 3 נמל תל אביב

Look at Me

מיטב צלמי האופנה בדיוקנאות של מובילי דעת קהל החושפים את הקעקוע הייחודי שלהם לטובת תערוכת התרמה למען עמותת כנפיים התומכת באמנים בעלי צרכים מיוחדים. במצולמים: אורנה בנאי, אורי גוטליב, ח"כ תמר זנדברג, גילי מוסינזון, אושרי כהן, תום יער, אהרוני, יוסף סוויד ואסתר רדא.
גלריית קן לאמנות של עמותת כנפיים, בן דוסא 21 יפו, 11:00, כניסה חופשית

ההיסטוריה והתרבות של ההאקרים

מאחורי מושג ההאקר עומדת פילוסופיה ותרבות שלמה. בואו לגלות מה הקשר בין ויקיליקס, טלפון לחצנים וכרטיסים מקרטון. ניב ליליאן ישפוך אור אחר על הנושא שבדרך כלל מוצג באור שלילי. ליליאן הוא עיתונאי טכנולוגיה ותיק ומרצה בחוג לתקשורת בסמינר הקיבוצים.
ננוצ'קה, לילינבלום 30 תל אביב, 19:30, 20 ש"ח

מהשדה המשפטי לשדה הקרב

לדיני הלחימה מטרות שונות ומגוונות – מהגנה על חפים מפשע עד מניעת זוועות במהלך עימות מזוין. עו"ד גדי עזרא, העוסק בתחום דיני הלחימה, פורש את סיפורו האישי משירותו הקרבי ומתאר תרחישים מסמרי שיער שחווה עם צוותו ומסביר כיצד התמודדו איתם בפועל, לעומת האופן שבו דיני הלחימה הורו להם.
דיזי פרישדון, דיזנגוף 121 תל אביב,19:00, כניסה חופשית

צלמ 

הכירו את תמר בורר – יוצרת מחול ותיקה ומוערכת בזירה המקומית, וגם נכה בשתי רגליה – מה שלא מנע ממנה להפוך לאחד השמות החשובים של המחול הישראלי. הערב ומחר תוכלו לראות אותה ואת הרקדנית תמר לם מופיעות במועדון התיבה ביפו עם יצירה חדשה ורב תחומית. ולא, היא לא עולה לבמה עם כסא גלגלים.
התיבה, שדרות ירושלים 19, יפו 20:30, 80 ש"ח. להזמנת כרטיסים: teiva@013.net או בטלפון 03-6822403