מה לעשות השבוע? 10.11-14.11

בין "טיון אין תל אביב" ועד ל"פסטיבל חשיפה", דרך המטבח של ננסי סילברטון, החוג לתולדות המוזיקה ועד להפגנות הגז. המלצות השבוע

פסטיבל חשיפה. צילום: יניב ישראל אלון
פסטיבל חשיפה. צילום: יניב ישראל אלון
10 בנובמבר 2015

Tune In TLV

מתי הכי כיף להרים פסטיבל מוזיקה אם לא בעונות מעבר? טיון אין תל אביב חוזר בפעם הרביעית, לארבעה ימים של מוזיקה המופקת על ידי גורי-מוזיקאים והדליינרים משופשפים, כולם יחד בחגיגת סוגות מוזיקליות שתתפרש על פני יותר מעשרה מוקדים (ביניהם אוזן בר, כולי עלמא, האנגר 11, התחנה, האזור, רוטשילד 12 – והרשימה המלאה כאן). מומלץ לכל מי שרוצה להסתחרר מכמות הווניו-ים שיש בעיר הזאת.
לפרטים נוספים

Tune in TLV – צילום: נאטישה שפנר
Tune in TLV – צילום: נאטישה שפנר

פסטיבל "חשיפה"

ביבי עובד על זה שאף אחד לא ירצה לשחק איתנו, בזמן שמפיקי פסטיבל "שואוקייס/חשיפה" הודפים בגופם התנגשות ציוויליזציות. מה בתכנית? אנשי תעשייה מכלל היבשות מגיעים לירושלים ולתל אביב כדי להקשיב למוזיקה מקומית ולנסות ליצור שיתופי פעולה. מדובר במארגני פסטיבלים, סוכנים, מפיקים, אנשי לייבלים ועיתונאים שהרחיקו עד כאן כדי לשים אוזן על אמנים כמו נצ'י נצ', התפוחים, גרדן סיטי מובמנט, רד אקסס, זוהרה ואחרים. מה לנו יוצא מזה? סבבי הופעות במחיר סמלי ואולי גם מינגלינג אכזרי. מומלץ בחום לכל מי שהפסיק להאמין בדרך המקוונת. ללוח הזמנים המלא.
לפרטים נוספים

[tmwdfpad]

ננסי סילברטון

אנחנו לא יודעים מה יש לאסף גרניט להגיד על זה, אבל זה כנראה לא ייצא מרושע כמו מהפה המטונף של גורדון רמזי: השפית ננסי סילברטון מצטרפת לפרויקט "Round Tables" המפגיש בין המסעדות והשפים הבכירים בעולם. קפה איטליה של האחים ירזין יארח את אוסטריה מוצה מלוס אנג'לס, המסעדה התשיעית שלוקחת חלק בפרויקט ובראשה עומדת סילברטון, מלכת המטבח שב-2014 זכתה באוסקר של העולם הקולינרי וקטפה את פרס "השפית המצטיינת של השנה". מומלץ בחום לכל מי שהבטן לא מתהפכת לו מהתיאור "מפגש בין תרבויות". קפה איטליה, קרמניצקי 6.
לפרטים נוספים

ננסי סילברסטון. צילום: יח"צ
ננסי סילברסטון. צילום: יח"צ

הקליק האחרון

אולי אתם חברים במועדון האקסקלוסיבי ומקבלים תזכורות במייל, אך אם במקרה נשארתם בחוץ: החוג לתולדות המוזיקה יוצא לסדרת מפגשים חדשה, שאם תפעלו בחוכמה היא לא תפסח אך ורק על תיבת הג'ימייל שלכם. הסדרה, שתכלול שבעה מפגשי הרצאה וסרטים, תיפתח ב-12.11 עם הקרנת "הקליק האחרון" (2013) והרצאה של הבמאים דני דותן ודליה מבורך. מומלץ בחום לכל מי שדאבל פיצ'ר לא מדגדג לו את קצה הצורך. מוזיאון תל אביב, 315 ש"ח לסדרה כולה ו-50 ש"ח למפגש בודד.
לפרטים נוספים

הפגנות הגז

אם עוד פעם אחת תגידו לנו לראות את "מגש הכסף", זה כבר יעלה לכם בהתייצבות שבועית בהפגנות נגד שוד הגז. מומלץ בחום כי ירון זליכה אמר שלא מאוחר מדי. לאיוונט המתעדכן לקראת כל פעילות.