מה מזמינים היום: טיסה ליוון בתוך הפה שלכם. ועוד בהנחה

מוסקה כמו שצריך. סוליקה (צילום: מתוך עמוד האיסטגרם @sulica_deli_by_avi_bitton)
מוסקה כמו שצריך. סוליקה (צילום: מתוך עמוד האיסטגרם @sulica_deli_by_avi_bitton)

לפעמים צריך לדעת לנצל הזדמנויות: הנחות בתן ביס מעסקי הסעדה שרוצים לסייע לכם להתכונן לראש השנה, יכולות להפוך כבר היום בצהריים לארוחת מוסקה יוונית אדירה של שף אבי ביטון ומעדניית סוליקה (רק אל תתנו למנות טעימות אחרות לבלבל אתכם)

11 בספטמבר 2023

אלה הם זמנים קשים, בעיקר בכל מה שקשור לכסף שעף לנו מהכיס לכל הכיוונים, ובעיקר בכיוון האוכל שאנחנו מזמינים למשרד בשירותי משלוחים שתורמים את שלהם למדד יוקר הזלילה. כתוצאה מכך, פיתחנו רגישות חדישה למבצעים משתלמים ודילים שווים, ובהמשך אנחנו מתכננים להידרדר לקופונים של שווארמה וקבוצות רכישה של סביח.

בינתיים, עד שזה יקרה, גילינו דבר נחמד: בשירות המשלוחים תן ביס מציעים הנחה של 15 אחוז משלל עסקי הסעדה והזללה שיכולים להקל עליכם את ההכנות לראש השנה. ההכנות שלנו לראש השנה מסתכמות בלפנות מקום לאוכל בבטן, אבל הדיל כבר בתוקף וזה אומר דבר פשוט מאוד – היום אוכלים מוסקה יוונית של שף אבי ביטון.

לא תבלבלו אותנו עם כל האוכל הטעים הזה. סוליקה (צילום: שני בריל)
לא תבלבלו אותנו עם כל האוכל הטעים הזה. סוליקה (צילום: שני בריל)

סוליקה, מעדניית האוכל הביתי של השף האהוב, היא יעד מועדף שלנו לרכישת מיני מזון מבושלים בטעם המטבח של אמא – אם אמא הייתה שף כמו אבי ביטון. לכבוד החג מציע ביטון מספר מנות ביתיות קלאסיות כמו פרגיות בדבש תמרים, מפרום מהודר וחגיגי, תבשיל עגל ופטריות מרוקאי ועוד, גם בפורמטים לזוג ולארבעה סועדים. אבל אנחנו באנו היום בשביל המוסקה, כאמור, ולא תצליחו לבלבל אותנו.

מוסקה, אהובתנו. סוליקה (צילום: רן בירן)
מוסקה, אהובתנו. סוליקה (צילום: רן בירן)

מנה מומלצת? האמת היא שביטון עושה גם קובה אורז נדיר ומצוין (11 שקלים לחתיכה), אבל כבר אמרנו שאנחנו רוצים מוסקה. למה מוסקה? תפריט הארוחות לחג של סוליקה מציע עוד מגוון אופציות אבל המוסקה שלהם נבדקה ונמצאה כדרך הזולה ביותר להעיף את עצמכם מכאן ליוון. היא עשירה, מדויקת, עסיסית ונדיבה בבשר, שכבות של חצילים טובים, מועשרת בבשמל קרמי ומגיעה עם שתי תוספות לבחירתכם (נבחר לכם: אורז אושפלאו כדי שיהיה עם מה לספוג את הרוטב המעולה, וסלט פלפלים חריפים בשביל הקיק), וכל הטוב הביתי הזה יעלה לכם אחרי הנחה פחות מ-60 שקלים.
יש אופציה לטבעונים? לא! אם כי בתפריט הנרחב יותר של סוליקה – הגדול בהרבה מזה שמופיע בתן ביס – יש כמובן אפשרויות רבות.
איך מזמנים? כאמור, במסגרת המבצע של תן ביס.
ואם לא בא לי? אתם לא בעניין של אוכל מבושל? אפשר להבין, לא לכולם זה בא טוב. לכו על הלחמניות הטראשיות המושחתות של נונונו ותבלו. יותר מדי טראשי? חפשו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב, אין לנו כוח לשטויות שלכם.