מה מזמינים היום: הסטייל איטלקי ברמה והקינוח – אלוהי, אלא מה?

מגזינו (צילום: כרמל קוך)
מגזינו (צילום: כרמל קוך)

זו כנראה אשמתנו, כי ממש קל להסיח את דעתנו עם קינוחים מהממים, אבל מרוב מתוק כמעט ושכחנו שיש מסעדה איטלקית שלמה מאחורי העוגות המשגעות של מגזינו. ושאם רוצים להזמין פסטה - אירוע נדיר, אבל קיים - זה אחד המקומות היותר טובים עבור זה. אבל אל תשכחו להוסיף קינוח

4 בספטמבר 2023

לא עבר הרבה זמן עד שתל אביב זיהתה את הכישוף שנקרא העוגות של מגזינו. כשנפתחה המסעדה האיטלקית כולם התלהבו מהטייק מהניסיון לרענן את פורמט הפסטות-פיצה הקבוע (עם הרבה פסטות ופיצה, אבל בטוויסט), אבל די מהר הדיבור על מגזינו התפקס סביב סוף הארוחה. הקינוחים המטורפים שלהם – פאי לימון ופיסטוק, עוגת גזר מעממת, הקראק פאי וכל שאר המתוקים – תפסו את רוב תשומת הלב ואת תשומת הוולט, כך שהמסעדה נזנחה קצת לצד. וזה לא הוגן. לכם, לא להם.

מגזינו (צילום: נועם פריסמן)
מגזינו (צילום: נועם פריסמן)

בסוף מגזינו מספקת מענה לחוסר משמעותי בעיר – מנות איטלקיות ברמה. פיצות יש אמנם שפע, אבל מאוד קשה למצוא פסטה מוצלחת שעוברת משלוח בשלום, או אפילו יוצאת למשלוח. מגזינו הם בדיוק המקום ממנו אתם יכולים להזמין איזה בולונז בדרגת מסעדה או ניוקי משגע במשלוח, וזה באמת בעל ערך לא מובן מאליו. פחמימות על גלגלים, מה עוד צריך? אה, איזה קינוח. טוב, זה קצת יקר, אבל אם כבר מזמינים ממגזינו, אין מצב שלא ננצל את הצ'אנס.

טוב, קשה לעמוד בפניהם. פרויקט פאי. מגזינו (צילום טל איטקין)
טוב, קשה לעמוד בפניהם. פרויקט פאי. מגזינו (צילום טל איטקין)

מנה מומלצת: קשה מאוד שלא ללכת על הקלאסיקה שהיא ספגטי קרבונרה (78 ש"ח) קלאסי עם פלפל שחור, חלמון ביצה, פרמזן ובייקון. מה חשבתם, שתקבלו חזה אווז? פה זה הדבר האמיתי.
יש אופציה לטבעונים? גם לכם מגיע אווירה איטלקית בצלחת, ויש כמה מנות מעניינות – כולל היצע פיצות מאוד יפה על בסיס גבינה טבעונית של חברת Mashu, אבל אנחנו היינו הולכים על הכיף של מנת ריגטוני פומודוריני (68 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? לפעמים רוצים משהו קצת טראשי יותר, או פשוט אחר, יש לנו גם רשימה ענקית של המשלוחים הכי טובים בתל אביב. הכל מתחבא שם – אושר, חיי נצח, אהבת אמת, וזה רק ההמבורגרים ברשימה.