מה מזמינים היום: תכינו סרט, כי הדרייב-אין מגיע הביתה

רק חסר הסרט. דרייב-אין השדרה. צילום: יח"צ
רק חסר הסרט. דרייב-אין השדרה. צילום: יח"צ

בניגוד לבת דודה שלנו אמריקה, בארץ קונספט הדיינרים לא כל כך תפס, אולי כי אנחנו לא סומכים על מקום שמכין מגוון רחב של מנות. אבל הדיינר המקומי הזה, שעבר לרוב האנשים מתחת לרדאר, מצליח לספק חוויית דיינר גם במשלוח, לכל המשפחה

6 בפברואר 2023

מכל הדברים שיכלנו לקחת מאמריקה, למה לנסות ולהביא עכשיו דווקא את הגישה החופשית והפרועה שלהם לכלי נשק? אם בן גביר היה חכם, הוא היה מנסה לייבא את הדיינר – קונספט פשוט שמרכז תחת קורת גג אחת מוצרי בסיס מכל מטבח מרכזי, וכך מייצר בית אוכל מושלם לכל המשפחה. אבל לא, אנחנו צריכים עוד רובי תקיפה ברחוב. עזבו, אין לנו חשק לחשוב על זה. אנחנו צריכים להזמין אוכל ולהירגע, ורצוי מדיינר מוצלח.

"דרייב אין השדרה". צילום יח"צ
"דרייב אין השדרה". צילום יח"צ

אז מזל שיש את "דרייב-אין השדרה", דיינר קטן ומדויק על שדרת בן גוריון שלוקחים מנות דיינר ונותנים טוויסט מקומי (חכו שתשמעו מה הם עשו עם טאקו, ואז חכו שתטעמו). הכיף של הדרייב אין, ממש כמו הבילוי שנתן לו את שמו, היא העובדה שבזכות הדיינריות שלו, יש מנות לכל המשפחה – או כל המשרד, אנחנו לא שופטים – כך שכל אחד יכול להזמין לעצמו מה שבא לו מבלי שצריך לשבור את הראש. פשוט בחרו סוג אוכל, ותמצאו אותו כאן.

"דרייב אין השדרה". צילום יח"צ
"דרייב אין השדרה". צילום יח"צ

מנה מומלצת? המנות מאוד פשוטות ברובן, אבל ההברקה שהכי אהבנו היתה הטאקו של פרופסור מיגל (כן, גם אנחנו לא מבינים את השם), שמגיש טאקו בהרכבה עצמית נדיבה עם מיני לחוח במקום טורטיות (58 ש"ח), וזה עובד פשוט נפלא.
יש אופציה לטבעונים? שתיים מהמנות המוצלחות יותר בדרייב אין מגיעות בגרסה טבעונית, בעזרת רידיפיין מט: המבורגר (52 ש"ח) והטאקו הטבעוני (58 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט או באתר
ואם לא בא לי? אז יש לנו המבורגר ספשליטייה משהו משהו, הטוב ביותר לאדון, אין אופציה אחרת לגברת. טוב בסדר גברת, יש אופציה אחרת – ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב בטוח יש משהו עבורך.