מה מזמינים היום: משלוח שפותר את כל ההתלבטויות, ולכולם

את הכל בבקשה. פוד טרמינל. צילום: יח"צ, מתוך וולט
את הכל בבקשה. פוד טרמינל. צילום: יח"צ, מתוך וולט

זה נשמע קצת מוגזם, אבל לא יאמן - זה עובד. מסעדה מולטי-סגנונית שמציעה מנות מארבעה מטבחים שונים, כך שגם חובבי ההמבורגר מאושרים, וגם אוהבי הפאד תאי באותה המידה. פתרון חלומי לכל חבורה שמתלבטת בין אלף מקומות

אחת הבעיות היותר משמעותיות במשלוחים זה שהרבה יותר זול להזמין עם אחרים, וגם הרבה יותר קשה. אחד רוצה המבורגר, השני לא אוכל בשר, השלישית מפנטזת על מגש סושי וההוא בכלל חושב על העלות. לפעמים לתאם משלוח מרגיש קשה כמו לאחד את האוונג'רז, והם לפחות מסתפקים בשווארמה. הבעיה היא שלרוב, כשיש מקום שמתיימר להכין את כל סוגי האוכל השונים, כל המאכלים יוצאים בינוניים במקרה הטוב. לכן כל כך הופתענו כשבדקנו את המשלוח המעולה של "פוד טרמינל".

משלוחים הם אמנות אסייתית עתיקה. VONG בפוד טרמינל (צילום: בועז לביא)
משלוחים הם אמנות אסייתית עתיקה. VONG בפוד טרמינל (צילום: בועז לביא)

על פניו זה לא אמור לעבוד – מקום שמאחד בין ארבעה סוגי מטבחים שונים, שמציע גם המבורגר, גם אוכל ויאטנמי, גם סושי ופשוט היצע משגע של אוכל. הרי תפסת מרובה לא תפסת, לא? אז לא, כי בפוד טרמינל הצליחו לפצח את האתגר, ולא לפספס באף מנה (ממה שאנחנו טעמנו). ההמבורגרים ראויים להיכנס לרשימת הטובים בעיר, המנות האסייתיות מרעננות וטריות, הרטבים מדויקים והרפתקניים והכל מתוקתק במקצועיות של פס יצור איכותי. למעשה, זה כמעט ולא נתפס אצלנו בראש שזה באמת עובד, אבל תזמינו ותגלו בעצמכם. לא יהיו אכזבות. אולי חוץ מההוא שחושב על העלות, הוא תמיד מבאס קצת (וגם צודק).

גם באסייתי קולעים בול. סלט גוי גא של "פוד טרמינל". צילום: יח"צ, מתוך וולט
גם באסייתי קולעים בול. סלט גוי גא של "פוד טרמינל". צילום: יח"צ, מתוך וולט

מנה מומלצת? באמת שמדובר במקום שאמור לשרת כל אחד לפי רצונותיו, אז זה תלוי בחשק שלכם – אבל רק נרמוז שיש לנו חשק עז להמבורגר הצרפתי עם פונדו הגבינות החלומי.
יש אופציה לטבעונים? באופן מפתיע ולא מאפיין ליעד המקום, לא הרבה. יש כמה מנות ראשונות באגף האסייתי, המבורגר טבעוני וגם קומבינציית סושי טבעונת, וגם כמה מנות שאפשר לטבען בקלות יחסית, אבל אין שום תשומת לב מיוחדת לנושא.
איך מזמינים? בוולט או תןביס, דרך אתר המסעדה
ואם לא בא לי? וואלה מוזר, כי באמת שיש פה מלא אופציות. טוב, אם זה לא אז בטוח שיש משהו שתרצו מרשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.