מה מזמינים היום: מנה מספקת ממסעדת הבית הלא רשמית של פלורנטין

ארוחה מקיפה. קסבה. צילום: מתוך וולט
ארוחה מקיפה. קסבה. צילום: מתוך וולט

כל דיירי השכונה כבר יודעים שאם רוצים להרגיש בבית ולהתיישב לעבוד קצת בלי שיפריעו לך, זה המקום האידיאלי - אבל רק מי שכבר ישב שם במשך שעות יודע שהמטבח לא רע בכלל, ומי בכלל ידע שאפשר ליהנות מהאוכל הביתי שמוגש שם גם אשכרה בבית

רוק את הקסבה: אם אי פעם גרתם בפלורנטין, או עברתם בשכונה, או היצאתם עם מישהו שגר שם, או הרחתם וויד טוב – אתם בטח מכירים כבר את הקסבה, אחד ממוסדות פלורנטין הותיקים, מסוג המקומות שמרגישים כאילו נאספו מהסביבה יחדיו בספונטניות ליצירת חלל נעים לשבת. וזה אכן האווירה בקסבה – קלילה ולא מחייבת, נינוחה עד רמת הלהוריד כפכפים, חמימה כמו השכונה שבה נמצאת. ומי שהפך עצמו לבן בית שם, או לחילופין פשוט התנחל במקום שעות, כבר מכיר גם את התפריט המעניין של הקסבה.

מדובר במטבח לא ראוותני שמוציא מנות על הגבול של בין בית קפה למסעדה, ועושה אותן – אולי באופן מפתיע ללוק הפלורנטינאי – לא רע בכלל. אלו ארוחות צהריים נהדרות גם למשלוח ומושלמות לצבירת אנרגיה בלייותר מדי טראש, ובעיקר ממלאות לאללה, כי כל המהות שלהן היא שתתפוצצו עד הערב ואז תשאלו את עצמכם אם אתם בכלל רעבים בערב, ואז מנשנשים משהו קטן וסוגרים את היום. דיל לא רע, סך הכל.

מנה מומלצת? .נדיר מאוד שנמליץ לכם להזמין במשלוח שניצל, אבל אין מה לעשות – השניצל הפשוט מנצח (73 ש"ח). קחו עם פירה, ותיזכרו בבית.
יש אופציה לטבעונים? זה פלורנטין, מה נראה לכם? יש מלא טבעוני ומלא מה לטבען, אבל הקארי המלזי עם טופו מוקפץ (68 ש"ח) פופולרי במיוחד.
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? ואולי בא לכם בכלל להזמין חריימה הישר מהדייג, אבל אם בא לכם משהו שונה, יש לנו המון אופציות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.