מה מזמינים היום: בשר כל כך כיפי שהוא לא צריך שום תוספת

לפעמים אנחנו פשוט רוצים ערימת בשר בלי המידלמן. טקסס ברביקיו (צילום: אינסטגרם @texasbbqtlv)
לפעמים אנחנו פשוט רוצים ערימת בשר בלי המידלמן. טקסס ברביקיו (צילום: אינסטגרם @texasbbqtlv)

בכל יום הסיוט חוזר. הרעב מתגנב, הבטן מתחילה לקרקר והשאלה מעוררת האימה נלחשת בחשש ברחבי אינספור משרדים ובתי אב בישראל: מה אוכלים לארוחת צהריים? אל חשש! באנו להציל את המצב עם המלצה חמה למשלוח שיספק את כולם, והפעם: טקסס BBQ

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על להזמין משהו בשרי מאוד במשלוח, אנחנו נשארים באזורי ההמבורגר, הכריך, מקסימום הפיתה. הרי אף בר דעת לא יזמין לעצמו סטייק במשלוח. אבל עם כל הכבוד ללחמניה, לפעמים אי אפשר שלא לתהות: בשביל מה את פה? בשביל לעזור לי להחזיק את ההמבורגר? בימים כאלו, בהם מה שבא לנו זה פשוט מפגש בלתי אמצעי עם משהו שעשה מווווו מתישהו, אנחנו פונים לטקסס BBQ.

אז מה יש להם שם? המקום בנוי סביב המעשנת שלו, שמוציאה שלל סוגי בשרים באווירה אמריקאית בדיוק כמו שהשם דורש: הבשרים הבסיסיים כאן הם בריסקט, אסאדו וסלמון שמזמינים לפי משקל, עוף (מרבע ועד שלם), נקניקיות וכנפיים – שבהחלט אפשר ורצוי להזמין בערימה מיועדת לחלוקה. חוץ מזה, יש גם מנת צ'יקן אנד וואפל מושחתת למדי (עם רוטב סרירצ'ה מייפל מעולה) וגם גרסאות כריכים לכל המנות האלו (טוב, חוץ מהכנפיים). והמבורגרים. התוספות כאן הן די סמליות (גם מבחינת גודל) ובכל זאת תוכלו להזמין צ'יפס, קולסלאו (טוב מאוד). כל מנה ומנה כאן גם מגיעה עם קופסת חמוצים זעירה אבל טובה במפתיע.

מנה מומלצת? תראו, ההמבורגרים והכריכים פה הם להיט וכדאי לנסות אותם ולו בגלל העובדה שחלקם מגיעים עם דף קטשופ (כן, זה קטשופ שמגיע בפורמט שמזכיר סלייס גבינה אמריקאית דקיק במיוחד). אבל אנחנו פונים לטקסס BBQ כשמה שמתחשק לנו זו ערימה של בשר בלי שום תיווך נוסף. אז תקשיבו לנו ותקשיבו לנו טוב: 200 גרם בריסקט (64 ש"ח) ונקניקיית בקר מעושנת עם חרדל וואסבי (32 ש"ח, ולחרדל הזה יש יותר קיק משהייתם מצפים) ואתם מפוצצים לגמרי. ואם תחליטו שאתם הולכים לאכול את זה עם הידיים, אנחנו ממש לא נשפוט אתכם.
יש אופציה לטבעונים? תראו, בגדול – אין ספק שזה לא מקום לטבעונים וגם אין לו שום יומרות בעניין, הרי בשר זו כל המהות פה. אבל יש בהחלט המבורגר טבעוני (שטרם ניסינו) מביונד מיט מעושן (66 ש"ח), מה שנשמע מסקרן בהחלט, וחוץ מזה, הירקות מהמעשנת זאת מנה פצצה (מומלצת בחום גם למי שבא לכאן בשביל הבשר). הגרסה הגדולה שלה (44 ש"ח, 28 ש"ח לגרסה הקטנה) בתוספת צ'יפס (12 ש"ח) יכולה להרכיב ארוחת צהריים קלילה, ראויה ומעושנת בפני עצמה.
איך מזמינים? משלוחה, וולט ותן ביס.
ואם לא בא לי? אז אין מה להילחץ – אתמול פירקנו במדור זה את פיצת החלומות שלנו. ואם גם היא לא מתאימה, תוכלו למצוא את עצמכם ברשימת המשלוחים הכי טובים בעיר.