מה מזמינים היום: את השיפודים הכי יוקרתיים בעיר, ובמחיר שפוי

משהו לנעוץ בו שיניים. שיפודיית דלידה (צילום: יונתן בן חיים)
משהו לנעוץ בו שיניים. שיפודיית דלידה (צילום: יונתן בן חיים)

בכל יום הסיוט חוזר. הרעב מתגנב, הבטן מתחילה לקרקר והשאלה מעוררת האימה נלחשת בחשש ברחבי אינספור משרדים ובתי אב בישראל: מה אוכלים לארוחת צהריים? אל חשש! באנו להציל את המצב עם המלצה חמה למשלוח שיספק את כולם. הכירו את המדור שיפתור לכם את ההתלבטות

29 בנובמבר 2022

בכל פעם שאנחנו קמים עם חשק עז להזמין פיתה עם מילוי בשר על האש (וזה קורה הרבה יותר מכפי שניתן לחשוב), זה תמיד מלווה בחשש מסוים. כי עם כמה שפרגית בפיתה היא מנה פופולרית בתל אביב, קשה להצביע על יותר מדי מקומות שבאמת מספקים פיתה על האש ברמה שמתעלה על שיפודיה פשוטה. ברור, גם פיתה פרגית בינונית היא מנה מצוינת, אבל עם כל שידרוגי הפיתות שקיבלנו בעשור האחרון, דווקא העל-האש הפשוט קצת הוזנח. ואז הגיעה דלידה.

כמה שנים לא אכלתם סטייק בפיתה? זה עומד להשתנות. שיפודיית דלידה. צילום: יונתן בן חיים
כמה שנים לא אכלתם סטייק בפיתה? זה עומד להשתנות. שיפודיית דלידה. צילום: יונתן בן חיים

זה לא שהמסעדה מלוינסקי מתחכמת יותר מדי עם הפיתה שלהם – הרכיב הכי חריג הוא סלסת עמבה – אבל רמת הגימור שיצר השף חמודי אבולעפיה לפיתה שלו הופכת את המשלוח לפיתה שמרגישה יוקרתית בהרבה מהסטנדרט, למרות שברמת המחירים, אפשר אפילו להחשיב אותה כזולה (לפחות ביחס למחירי הפיתות המשוגעים כיום). והטעם? מבקר אוכל הרחוב שלנו חשב שזו מנת VFM נהדרת, אבל המנה שהוא באמת התלהב ממנה קצת יקרה יותר, ושווה בטירוף. והיא תהיה המנה המומלצת שלנו.

לסרג'יו פנית, קיבלת סטייק בפיתה. שיפודי דלידה. צילום: מתן שרון
לסרג'יו פנית, קיבלת סטייק בפיתה. שיפודי דלידה. צילום: מתן שרון

מנה מומלצת? אנטריקוט בפיתה (52 ש"ח)  היא מנה קסומה – צמד חתיכות סטייק אנטריקות (ולא, לא דקיק ברמת מינוט סטייק) מעורסלות בתוך פיתה עם סלסת עמבה (אל תוותרו עליה), סלט ירקות, טחינה ופטרוזיליה. כמה פשוט, ככה טעים, יא בה יה..
יש אופציה לטבעונים? קבב רידיפיין בפיתה (48 ש"ח). יש גם עראיס כרובית, אבל הוא צמחוני בלבד (36 ש"ח).
איך מזמינים? משלוחה, תןביס או וולט.
ואם לא בא לי? אז אתמול הצענו לנסות את הכריך הויאטנמי המצוין הזה. אבל אם בכל זאת בא לכם משהו אחר, תמיד אפשר לבדוק את רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.