מה מזמינים היום: לאפה וצ'יפס מקסיקנים, שזה בוריטו ונאצ'וס

לבצוע ואז לקחת ביס. טאקרייה. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם taqueriatlv
לבצוע ואז לקחת ביס. טאקרייה. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם taqueriatlv

אין הרבה מאכלים כל כך נוחים לארוחת צהריים - בוריטו מגולגל כמו שאנחנו אוהבים, מלא בכל טוב ומחמם כל לב. וסליחה עם כל המקסיקניות האחרות, אבל זה הבוריטו הכי משמח בעיר, ולא רק כי הוא מגיע עם אחת ממנות הנאצ'וס הצבעוניות שראינו

קשה שלא לאהוב אוכל מגולגל. לאפה, טורטיה, מגולגלוואח – כולם תענוגות נדירים. אולי אין לנו שום אסמכתא לזה, אבל כנראה שלכל עם ברחבי העולם יש גרסה משלו לאוכל מגולגל. הרי זו הדרך הכי נוחה לאכול, לא צריך צלחת, לא רוצים סכו"ם, כל מה שדרוש זה רק את כף ידכם ומספיק אמביציה לפתוח אריזה. כן, כמו במתנת יום הולדת. ואין הרבה מתנות שאהובות עלינו כמו הבוריטו של טאקרייה.

הסיבה שאנחנו אוהבים את טאקרייה היא לא רק כי הם שינו את איך שמשלוחים מקסיקנים מגיעים בעיר, ולא רק בזכות חומרי גלם מצוינים ומעטפת מושלמת לבוריטו – אלא גם כי הם הצליחו להביא טוויסט על אוכל מקסיקני מבלי לאבד את הכח שבפשטות שלו. והבוריטו שלהם מייצג את זה באופן מושלם, עם מנה מאוד פשוטה אך מפנקת (גם אם, וזה לתחושתנו בלבד, הוא קצת קטן לאורך השנים), ובעיקר טעימה באופן לא פרופורציונלי לאריזה הפשוטה. והכי חשוב, אל תשכחו להזמין את הנאצ'וס הנהדרים שלהם, שאמנם דורשים טוסטר-אובן לחימום, אבל מרגישים נפלא כמו במסעדה.

מנה מומלצת? האמת היא שזה לגמרי עניין של טעם, כי רוב מילויי הבוריטו של טאקרייה מצויינים, אבל עבורנו לפחות תמיד מנצח הקלאסי – בוריטו ביסטייק (49 ש"ח), הבנוי על בסיס רצועות שייטל עסיסיות על הפלנצ'ה.
יש אופציה לטבעונים? איך לא? מי שחשק נפשו בבוריטו חסר נזק לבעלי חיים יוכל להזמין בוריטו טבעוני (46 ש"ח), אבל אנחנו חייבים להודות שעל פניו, זה נראה פשוט כמו בוריטו בלי מנה עיקרית – לכן נמליץ על הבוריטו סייטן טבעוני (49 ש"ח), שכן כולל רצועות סייטן במרינדת טקילה וליים.
איך מזמינים? בוולט
ואם לא בא לי? אז לא בא לכם. יש מלא אופציות אחרות בעיר, נגיד הכריך המופרע של רחל, או כל אחד מפרטי הרשימה האהובה עלינו, משלוחים בתל אביב שבאמת יעיפו לכם את הראש. רואים? אין מה לחשוש, אנחנו כאן לעזור.