מה מזמינים היום: רואים את הכריך המפואר הזה? אז אותו

סנדוויץ' המוסד | צילום: יח"צ
סנדוויץ' המוסד | צילום: יח"צ

קשה להישאר מקורי בתל אביב, ואין ספק שמקום הכבר-ותיק הזה התאים את עצמו לסטנדרט של העיר עם המבורגרים שקולעים לבון-טון - אבל פה ושם יש שאריות מהשם הקודם שלו, וכמה סנדוויצ'ים מיוחדים ששומרים על הגחלת הטעימה

קשה להישאר ייחודי בתל אביב, לפחות בכל הנוגע לאגפי האוכל. הרבה מוסדות מזון מגיעים עם חזון חדש להביא משהו מקורי לשוק, ומגלים שבמקרים לא מעטים, משהו מקורי אומר שמישהו צריך לאכול את הגלגל שהמצאת מחדש. לפעמים זה עובד, ואז מנה מיוחדת הופכת להיות הלהיט של הרגע, ועם קצת מזל מבססת קהל לקוחות שמשאיר אותה חיה. אבל במקרים לא מעטים, המקוריות לא משתלמת, ואז או סוגרים, או מסתגלים. "המוסד" הוא בהחלט מהסוג השני.

המבורגר המוסד | צילום: יח"צ
המבורגר המוסד | צילום: יח"צ

היו ימים בהם המקום הכבר-ותיק ליד כיכר רבין נקרא "המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים", ובאמת כלל מספר סנדוויצ'ים מיוחדים למדי – אבל כנראה שבתל אביב שווה יותר להיות כמו כולם, לוותר על המיוחד ולהתמחות בהמבורגרים. עם זאת, קשה לקרוא להמבורגרים של המוסד סתמיים – הייחוד נשאר בדמות המבורגרי שף מעניינים שלמרות התואר המפוצץ, מצליחים להיות פשוטים ומצוינים. חוץ מזה, הם שמרו  על שני כריכים "מיוחדים" (גם אם לא נדירים) בתור צמד ספיישלים קבועים שכיף להזמין אם בדיוק לא כל כך בא לכם המבורגר.

המבורגר ארץ הפלאות של המוסד | צילום: יח"צ
המבורגר ארץ הפלאות של המוסד | צילום: יח"צ

מנה מומלצת? סנדוויץ' המוסד (54 ש"ח, 67 ש"ח עם תוספת) שארית ותיקה במקום משאירה קצת ממורשת המיוחדים של פעם והדבר המפואר שאתם רואים בראש העמוד – אונטריב בבישול ארוך עם רוטב ברביקיו ביתי, אורגולה, סלט קולסלואו, צ'ימיצ'ורי וסרירצ'ה. ביס רך ועסיסי.
יש אופציה לטבעונים? תוכלו להזמין צ'יזבורגר טבעוני (56 ש"ח, 69 ש"ח עם תוספת) המורכב מקציצת ביונד, חסה, עגבנייה, בצל סגול, עם גבינת צ'דר ומיונז טבעונים.
איך מזמיניםבוולט, במשלוחה או באתר
ואם לא בא לי? המוסד הוא בהחלט לא המוסד היחיד שאנחנו ממליצים עליו. תוכלו, למשל, להזמין ממוסד השווארמה המצוין הזה, או לחפש את המוסד הנכון עבורכם ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. אל תגידו ל