מה מזמינים היום: מי ידע שעוף בנאן יכול להיות כל כך טעים?

יש אחד לכל אחד. סון רון. צילום: מתוך האינסטגרם של סון רון
יש אחד לכל אחד. סון רון. צילום: מתוך האינסטגרם של סון רון

אולי הסוד הכי גלוי בעיר הוא אהבתנו המוצהרת למנת אוכל הרחוב המשגעת הזו - עוף טעים ורך במרינדת יוגורט שנארז כמו לאפה בתוך נאן ומחבר את כל מה שאנחנו אוהבים בעל האש עם כל מה שאנחנו אוהבים באוכל הודי. ביס שחייבים להעמיס

אנחנו עוד זוכרים מצוין את הפעם הראשונה שטעמנו את הנאן של סון רון. אנחנו לא זוכרים עם מי היינו, מתי זה קרה או מה לבשנו, אבל את הביס אנחנו זוכרים במדויק. קשה לשכוח ביס כזה. יש מקרים נדירים בהם טועמים אוכל חדש, משהו שמעולם לא נכנס לנו לפה, ומתאהבים מיד – זו היתה ההרגשה עם העוף-בנאן של המקום הכבר-לא-כל-כך-קטן של אופיר גוטמן.

יש המון מקומות שמדברים גבוהה גבוהה על שילובי אוכל שמותאים לחיך הישראלי, אבל בסון רון מיישמים – גוטמן לקחה את הפרגית בלאפה, החליפה לפילה עוף במרינדה ותבלינים הודים, ארזה בנאן עם רוטב יוגורט וטחינה והמציאה מנה פשוט נהדרת. גם הנאן שפונדרה ונאן הקבב מצליחים להמציא מחדש את הגלגל, ואפילו הסלטים שלהם נדירים וטעימים במיוחד – וזה לא דבר שאנחנו אומרים בקלות. קשה לפספס.

יתכן ש"סלט קבב" הוא המונח היפה ביותר בשפה העברית. סון רון (צילום: אסף קרלה)
יתכן ש"סלט קבב" הוא המונח היפה ביותר בשפה העברית. סון רון (צילום: אסף קרלה)

מנה מומלצת? עוד לא טעמנו מנה בסון רון שלא אהבנו, אבל יש משהו במנת הנאן סון רון עוף (48 ש"ח) ששמור בלב שלנו, כמו הנשיקה הראשונה. הנאן מספק פחמימה פריכה, העוף רך ברמות מלחיצות, הירקות והרטבים מפתיעים בדיוקם והתוצאה היא אחת המנות האהובות עלינו בעיר.
יש אופציה לטבעונים? יש שתיים מרכזיות: נאן סון רון טופו (48 ש"ח, עם טופו במרינדה משגעת) ונאן סון רון כרובית (48 ש"ח, על בסיס כרובית ובטטה צלויים).
איך מזמינים? אפשר לנסות בוולט, אבל יותר סביר שתצליחו באתר שלהם
ואם לא בא לי? כנראה שיותר סביר ששוב מיהרו לסגור את המשלוחים בסון רון מתוך ביקוש, אז אם פספסתם את הרכבת בטוח תמצאו משהו נחמד מכל ההמלצות שנתנו שבוע שעבר. ואם גם שם לא, בטח תמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.