מה מזמינים היום: אם מישהו שואל, תגידו לאוסטרים שהוא משלנו

כמה פשוט, ככה צריך. "שניצל קומפני". צילום: מתוך עמוד הוולט
כמה פשוט, ככה צריך. "שניצל קומפני". צילום: מתוך עמוד הוולט

עם כל הכבוד לחומוס ופלאפל - וברוך הטחינה, יש לנו כבוד - שניצל היא מנה שנאכלת על ידי הציבור הישראלי פי כמה וכמה. ואין הרבה קלאסיקות של ארוחת צהריים בעבודה יותר קולעות משניצל עמוס בבגט עם סלטים ותוספות וחומוס וטחינה ופלאפל. סליחה, נסחפנו

15 בפברואר 2024

לפני זמן מה התעסקנו בשאלה הקלאסית של יאיר לפיד, "מה ישראלי בעיניך". כן, אנחנו בקטע של ריקליימינג. בחזית האוכל היתה לנו תשובה מאוד חד משמעית בנוגע לאוכל הכי ישראלי – תנו לאריק שגב לספר לכם על אבו חסן – אבל האמת היא שיש עוד תשובה. לא, לא הפלאפל. די כבר ניסים גרמה. שניצל. זה שניצל. בטח ניחשתם כבר כי היה שניצל בתמונה למעלה. האוכל הכי ישראלי הוא בכלל אדפטציית צנע למאכל האוסטרי (שהוא בעצמו כנראה מגיע מאיטליה). תראו לי ילד שלא גדל על שניצל, שלא מנשנש אותו בערב שישי, שלא הזמין ביום עבודה עסוק שניצל בבגט – ואראה לכם אזרח זר.

זר לא יבין. "שניצל קומפני". צילום: מתוך עמוד הוולט
זר לא יבין. "שניצל קומפני". צילום: מתוך עמוד הוולט

הרשת "שניצל קומפני" נראית כמו סתם עוד מפעל שניצלים (סליחה), וזה באמת מה שהם, אבל זה לא צריך להפחיד אתכם – כי המפעל הזה מייצר אחלה של שניצלים. באמת, זה לא עכשיו השניצל של קפה נואר (המנה הכי אוברייטד בעיר לטעמנו, סורי נוט סורי) ולא השניצל פירה של מלכה (המנה הכי אנדרייטד בעיר) – אלא פשוט שניצל גדול, זהוב, פריך וטעים. כשהדבר הזה חתוך לתוך בגט בליווי הסלטים המתאימים לטעמכם, אין ארוחת צהריים יותר מספקת ממנה. ובטח לבטח אין דבר יותר ישראלי ממנה. אולי למעט כתם הטחינה שישאר לכם על החולצה אחרי ביס לא זהיר.

זהירות מטפטופים. "שניצל קומפני". צילום: מתוך עמוד הוולט
זהירות מטפטופים. "שניצל קומפני". צילום: מתוך עמוד הוולט

מנה מומלצת: מכל הגרסאות לשניצל של הקומפני, אנחנו הכי אוהבים את השניצל פפריקה שום (70 ש"ח בצלחת/בבגט עם תוספות ושתיה) שמוסיף קיק טעם הולם לקראנץ' המתבקש. אל תשכחו להוסיף לימון כבוש, זה משדרג כל בגט.
יש אופציה לטבעונים?
סורי, אבל שניצל קומפני היא לא מסוג המקומות שדואג להכין גיבוי לחברנו הטבעונים. ברשימת המשלוחים הכי טובים שכאן למטה יש דווקא מלא אופציות, כי אנחנו מסוג המקומות שכן דואג.
איך מזמנים? בוולט תןביס או משלוחה 
ואם לא בא לי? אז בפעם הקודמת המלצנו לכם על סנדוויץ' עוף רוטיסרי עסיסי. כן, אנחנו בקטע של עוף עכשיו. יש עוד המון אפשרויות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.