מה מזמינים היום: "טוסטים להכנה בבית" עאלק. קלטו איזה זהב

יותר מרק נשנוש. נורדיניו (צילום: אנטולי מיכאלו)
יותר מרק נשנוש. נורדיניו (צילום: אנטולי מיכאלו)

אתם יכולים לקרוא לזה טוסט אם אתם רוצים, אבל אנחנו נמשיך לטרוף את הקרוק מסייה נוטף הבשמל, את כריך השינקן אמנטל העסיסי, או את הטוסט קולומבוס - הכלאה בין בייגל לכריך הודו מתקתק. טוב, בסדר, האחרון טכנית הוא טוסט. בואו נראה מי מאיתנו יותר מאושר אחר כך

כן נו, סבבה. המדור הזה אמנם נועד להמליץ לכם על ארוחת צהריים טעימה וממלאת, ויכול להיות שכריכי מעדניה הם לא בדיוק הארוחה המפוצצת שבא לכם, אבל כריכי המעדניה של הנורדיניו הם בהחלט הארוחה הטעימה שמגיע לכם. ואולי פספסתם את המשלוחים של נורדיניו, כי אנחנו נוטים לפספס את אזורי הקונדיטוריה/פטיסרי בכל הנוגע למשלוחי צהריים – אבל אם יודעים מה מחפשים, אפשר למצוא פה כריכים מדהימים.

>> דבר אלי בפרחים: חנויות הפרחים הכי טובות בתל אביב

בקטגוריה שנקראת – יש לומר, בחוסר מסוים של צדק – "טוסטים להכנה בבית", אפשר למצוא כמה מנות ששרק דורשות חימום קטן בטוסטר או טוסטר-אובן, ולקבל כריך מעדניה עסיסי ומפוצץ בגבינות, בשרים ועוד תוספות משמחות. רציתם פעם לאכול קרוק מסייה בבית? ברור שרציתם, כי אתם אנושיים. אז רק תסתכלו על הקרוק מסייה היפהפה הזה, דמיינו אותו על הצלחת שלכם, ותבינו שגם כריכי מעדנייה יכולים להיות ארוחת צהריים אם מזמינים מספיק מהם. ופייר, הם גם לא כזה יקרים.

קרוק מסייה של נורדיניו. צילום: מתוך עמוד הוולט
קרוק מסייה של נורדיניו. צילום: מתוך עמוד הוולט

מנה מומלצת: בטח הבנתם את הרמזים שלנו על קרוק מסייה (טוסט בריוש צרפתי במילוי בשמל טימין, גבינת מאסאדם ושינקן, 31 ש"ח), אבל גם הטוסט קולומבוס (פסטו, הודו, גאודה ומרמלדת עגבניות בפרעצל, 39 ש"ח) נראה פשוט מהמם.
יש אופציה לטבעונים? ישנם שני כריכים אפשריים לכם הטבעונים – האחד הוא כריך ביס טבעוני (צזיקי סויה, ארטישוק, צנונית ורוקט, 21 ש"ח), והשני הוא כריך בטטה (לחם קסטן, בטטה, טפנד זיתים, פלפל קלוי, עלי רוקט ופקאן סיני. 36 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? בטח בא לכם משהו יותר ממלא, נכון? אנחנו לא נאשים אתכם, אלא פשוט נמליץ להזמין ארוחה הודית ממלאת מהמסעדה הוותיקה. אבל אם לא הבנתם את הודו, יש לנו גם רשימה ענקית של המשלוחים הכי טובים בתל אביב.