מה מזמינים היום: מכת שישברק, שזה כמו ברק רק טעים ולא סופני

קסם השישברק יפתה גם אתכם. מנאל (צילום: מתוך עמוד ה-Wolt הרשמי)
קסם השישברק יפתה גם אתכם. מנאל (צילום: מתוך עמוד ה-Wolt הרשמי)

לא בכל יום אנחנו ממליצים על אוכל רחוב שגרם למבקר שלנו לספר שביס אחד גרם לו לשמוע "קולות מלאכים באוזן". הארוחה הזו אמנם מגיעה משרונה, אבל היא מושרשת עמוק בהיסטוריה קולינרית ערבית, ולא מוותרת על עדכון מודרני שהופך אותה לאחת הטעימות בעיר

שמעו שמעו, זו לא פעם ראשונה שאנחנו ממליצים בחום נלהב אפילו יותר מגדר הרגיל על האוכל של מנאל, שפתחה סניף בשרונה מרקט, ומכינה אוכל ערבי עם טייק מודרני קל. לא הפעם הראשונה, ובטח לא האחרונה – כי בזמן הקצר שהיא פועל, מבקר אוכל הרחוב שלנו הספיק להתלהב ממנה לפחות פעמיים שונות (הראשונה, אז התאהב במנת השישברק, היתה בפסטיבל Eats). ובכן, אנחנו ממש מתרגשים לספר לכם שהאוכל הנהדר הזה עובר מצוין את אתגר המשלוח, כך שאין סיבה שתגרורו את עצמכם לשרונה, או לשום מקום אחר חוץ מההפגנות לצורך העניין, כי האוכל המושלם של מנאל מגיע מצוין גם בעזרת שליח וולט.

שרונה היא לא בדיוק המקום הטבעי. מנאל. צילום: מתן שרון
שרונה היא לא בדיוק המקום הטבעי. מנאל. צילום: מתן שרון

עדיין לא משוכנעים? כל מה שצריך הוא רק לקרוא איך מבקר אוכל הרחוב שלנו התעופף באוויר מרוב עונג עם מנת המסאח'ן: "זה היה ירך העוף הכי רך ומתפרק שנתקלתי בו. העור המפויח קלות באותה ריבת בצל הוסיף טעם משגע לרכות הזו, ואז היה גם את הלחם – סוג של פוקאצ'ה לא עבה שנספגה בטעמי ריבת הבצל, לצד שקדים שמוסיפים עוד מרקם ושליכטה של טחינה כי למה לא, בואו נוסיף עוד טיפה קסם. בכל פעם שהצלחתי לרכז את כל רכיבי המנה לאותו הביס, שמעתי קולות מלאכים באוזן".

איזה ציור יפה. מסאחין ושישברק של מנאל. צילום: מתן שרון
איזה ציור יפה. מסאחין ושישברק של מנאל. צילום: מתן שרון

מנה מומלצת? קשה מאוד להמליץ על משהו ספציפי במקום עם מעט מנות שכן אחת מהן קולעת, אבל אין שום סיכוי שאתם טועמים מהאוכל של מנאל מבלי להזמין את מנת המופת "שישברק טלה" (65 ש"ח). תזמינו, ותודו לנו אחר כך.
יש אופציה לטבעונים? מסריקה עיקשת של התפריט, לא מצאנו מנה שמתאימה לטבעונים, כי אנחנו חושבים שמנת עלי הגפן בלאדי (65 ש"ח) מגיעה עם לבנה. אולי נקסט טיים.
איך מזמנים? בוולט.
ואם לא בא לי? אז אולי תעדיפו כריך אנטריקוט סודי שאנחנו מכורים אליו? טוב, לא כל כריך מתאים לכל אחד, אבל בטוח תמצאו משהו אחר ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.