מה מזמינים היום: אתם בהנגאובר. וזאת מנת ההאנגאובר האידיאלית

יאם יאם, זה חם חם. סאטה בגו נודלס (צילום: וולט)
יאם יאם, זה חם חם. סאטה בגו נודלס (צילום: וולט)

אם אתם מבוגרים שעובדים בעבודה רצינית, כנראה שפתחתם את הבוקר הזה מוקדם מדי, בתחילת שבוע מדי ואחרי יותר מדי אלכוהול בסופ"ש של מסיבות פורים. הפתרון: מנת נודלס עם רוטב חריף-מתוק-מלוח ממקום ותיק שקצת שכחתם ממנו. ואנחנו כאן כדי להזכיר

לא יודעים אם יצאתם בסופ"ש האחרון ליהנות מרגע קטן של פורים בתקופה משוגעת שכזו, אבל אם במקרה החלטתם בכל זאת לבלות, ברור לנו שאתם צריכים דבר אחד בדיוק: לשלוק כמות מרשימה של נודלס עם רוטב כמה שיותר מתוק-מלוח-חריף-מה שזה לא יהיה, אנחנו גם ככה בקושי מבדילים בין אובייקטים כרגע. זה לא הזמן לחדשנות קולינרית ולתפריטים מתוחכמים. זה הזמן למוכר, הבטוח והנוסטלגי.

>> עושים היסטוריה: 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה שלכם כרגע

אז במצב כזה הדבר הנכון לעשות הוא לפנות למקום ותיק. בעצם, אחד מותיקי המשלוחים האסיאתיים בעיר, ששלח נודלס לבתים ולמשרדים כשעוד כל מה שהיה פה זה אותם ואת ג'ירף. כן, אנחנו מדברים על גו נודלס, מקום שקצת נשכח באינפלציית המסעדות האסיאתיות הפסיכית שעברה עלינו בשנים האחרונות, אבל באמת שאין סיבה. הם יודעים בדיוק מה הם עושים והם עושים אותו טוב, בטוח והכי חשוב – שולחים אותו אליכם מהר.

גו נודלס (צילום: דניאל לילה)
גו נודלס (צילום: דניאל לילה)

מנה מומלצת? תקשיבו לנו טוב, אין מנה שפותרת האנגאובר יותר טוב ומהר מסאטה (56 ש"ח): אטריות ביצים, רוטב בוטנים (כן, תוסיפו חריף. שימו לב שצריך להוסיף בנפרד כאופציה במשלוח, וזה משדרג את המצב מאוד), ומלא ירקות ששוחים בכל הדבר הזה. זה לא משנה איזה, אתם בכל מקרה לא במצב להבדיל. שימו לב שהמנה הבסיסית כאן היא צמחונית, העוף הוא בתוספת 9 ש"ח.
יש אופציה לטבעונים? בהחלט. הנייצ'ר קארי (63 ש"ח) הוא צלחת קארי חריף-מתקתק (רוטב אדום, חלב קוקוס, ירקות כתומים. זה כמעט כמו מרק כתום, רק, אתם יודעים, לא מבאס) כיפית, האנגאובר או לא, והיא גם מאוד מתאימה למזג האוויר.
איך מזמיניםבאתר או במשלוחה או בתןביס או בוולט
ואם לא בא לי? טוב, אולי תעדיפו את מנת ההאנגאובר המושלמת?. אה, אתם לא בהאנגאובר? כיף לכם. עדיין, בטוח שתמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, כי כיף שם. תאמינו לנו.