מה מזמינים היום: מנת שחיתות לממשלה מושחתת

שחיתות ממכרת. הכנפיים של דיקסי (צילום: דניאל לילה)
שחיתות ממכרת. הכנפיים של דיקסי (צילום: דניאל לילה)

שרדתם עוד שבוע מבלי לאבד את שפיותכם? גם אתם קוראים את הידיעות על הממשלה ועדיין לא ויתרתם? השנה המופרעת הזו לא הכניע אתכם? וואלק, הרווחתם את אחת המנות הכי מושחתות בכל ישראל. כי אם אי אפשר לנצח אותם, תמיד אפשר לאכול את הרגשות שלנו

איזה יום, אה? לא פשוט. רגע לפני סוף שנת 2022, אנחנו מקבלים על הראש ממשלה שאללה איסתור, איזה פחד. אבל אנחנו פה לא עוסקים בפוליטיקה, אלא בהדחקה. ובהדחקה אנחנו מבינים מצוין, כי מה עוד נשאר לעשות? להפגין? אה, כן אולי כדאי להפגין. אבל לפני/אחרי שתצאו לצעוק "בבקשה אל תחסלו את הגייז", כדאי שתתפנקו על אוכל מושחת וממלא, ואף נגיד, המנה הלימדה את תל אביב שחיתות מהי. לפחות לפני דרעי.

ידי זהב. חיים כהן (צילום: מודרן טו)
ידי זהב. חיים כהן (צילום: מודרן טו)

"דיקסי" של חיים כהן, השף חובב החמאה שאנחנו חובבים בעצמנו, היא כבר מיתולוגיה עירונית, וכך גם מסעדת הבת/סניף המשלוחים שלה – "פילדלפיה". באמת שאין מנה כמו הכנפיים של דיקסי בכל הארץ, ותאמינו לנו שניסו. רוטב החמאה-צ'ילי הסמיך, הנגיסה העסיסית, הטעם המתוק-חריף הזה שלפעמים אנחנו מתעוררים באמצע הלילה עם קרייב בשבילו. זו ללא ספק המנה שאנחנו מזמינים כשאנחנו רוצים להתנחם, ואין ספק שהיום יש סיבה להתנחם. או שאולי אנחנו פשוט מחפשים סיבה להזמין את הכנפיים של דיקסי. עם הומפרייז בצד בבקשה.

מיתולוגיה בכל ביס. הכנפיים של דיקסי. צילום: אפיק גבאי
מיתולוגיה בכל ביס. הכנפיים של דיקסי. צילום: אפיק גבאי

מנה מומלצת? תגידו, אתם חיים מתחת לסלע? אם כן, אז גם לשם שווה להזמין את הכנפיים משנות החיים האלה. אבל בסדר, אם בא לכם אותם כתוספת, או לחילופין לא בא לכם כי אתם משוגעים, אז שווה להזמין את כריך האנטריקוט (55 ש"ח). אבל לפחות אל תוותרו על ההומפרייז.
יש אופציה לטבעונים? בורגר טבעוני (49 ש"ח), שמורכב מ"תערובת סודית על בסיס סיבים תזונתיים וסויה". נשמע חשוד, ופייר מעולם לא טעמנו, אבל חיים רק פעם אחת.
איך מזמינים? באתר או כאן או בתןביס או בוולט
ואם לא בא לי? אם בא לכם משהו קליל יותר, אז אפשר בכיף להתפנק על שניצל בחלה, אבל אם זה לא העניין, בטוח שתמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, כי כיף שם. תאמינו לנו.