מה מזמינים היום: עם פרעצל כזה כל כריך הופך לסעודה מלאה

נולד בשוק הנמל וגדל מכאן והלאה. הפרעצל-באגט של שרויטמן (צילום: שרון בן־דוד)
נולד בשוק הנמל וגדל מכאן והלאה. הפרעצל-באגט של שרויטמן (צילום: שרון בן־דוד)

לחמניות הפרעצל המושלמות של ערן שרויטמן עשות לנו חשק לדחוף לתוכן הכל, וזה בדיוק מה שבמאפיה שלו עשו. מסלמון מעושן ועד קורנביף, עד הרינג בשמנת או סלט ביצים קלאסי. הכלל כאן פשוט: אם זה עטוף בפחמימה המופלאה הזו - אנחנו מרוצים

סיפורו של ערן שרויטמן, השף שהפך לאשף בצקים, כבר סופר לא פעם ולא פעמיים. ובכל זאת, תמיד כיף להיזכר בשינוי המקצוע הקטן של שרויטמן – האיש שהפך את שמו לנרדף ללחם טוב, ולא פחות מזה, פרעצלים מושלמים. המגה-בייגלה המיוחד הזה, על השפיצים והפריכות הדחוסה שלו, הפך לאחת מהפחמימות הכי מוצלחות בעיר, בצק וורסטילי ודומיננטי שאם רק תדחפו לתוכו כמה תוספות, הופך לכריך קטן ומדויק.

>> מינוס סטייק: מסעדות הבשר הכי טובות בתל אביב, מדורגות לפי תמחור

ולמזלנו, בשרויטמן כבר חסכו לנו את החיתוך, ומציעים מגוון רחב של כריכים בתוך הפרעצל, כך שתוכלו להזמין משלוח של כריך פרעצל במילויים שונים (או לחם מחמצת, אם אתם מתעקשים): החל מנקניקים כמו סלמי או קורנביף, דרך קפרזה חם או הרינג בשמנת ועד לסלט טונה, סלט ביצים ועוד. המגוון גדול, המחירים לגמרי סבירים (רוב הכריכים יעלו בין 27 ל-50 ש"ח, למעט חריגות) ואפילו אפשר, וכדאי, להזמין מאפה איכותי לקינוח. טוב שבאתם הביתה.

כריך של שרויטמן. צילום: מתוך עמוד הוולט
כריך של שרויטמן. צילום: מתוך עמוד הוולט

מנה מומלצת? יש לנו טעם יקר ותיאבון גדול, אז ברור שאנחנו שמים עין על כריך הקורנביף (55 ש"ח), וכמובן שבפרעצל.
יש אופציה לטבעונים? יש אמנם מעט אופציות, אבל הן כאן – כריך האבוקדו או הזוקיני הצלוי נראים מצוין (27 ש"ח לאחד).
איך מזמנים? בוולט.
ואם לא בא לי? אז יש סיכוי לא מבוטל שתרצו חומוס מצוין משוק לוינסקי. ואם לא, תמיד יש משהו טוב ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.