סופ"ש חגיגה: 9 מסיבות מעולות והופעה אחת שתרים את תל אביב

לבן ובתולי. עופר ניסים פוראבררררר (צילום: יחסי ציבור)
לבן ובתולי. עופר ניסים פוראבררררר (צילום: יחסי ציבור)

המלכה אליזבת' מתה, המלכה עופר ניסים חיה לנצח // ליין ההיפ הופ אטלנטה חוגג חמש שנים במסיבה מושקעת במיוחד // פסטיבל שלם בפאי גארדן יחזיר אתכם לימים היפים של הגמא // כבר אמרנו ששב"ק ס' מתאחדים?

22 בספטמבר 2022

1. מוטיבו פוזיטיבו // מיקום ימסר ביום האירוע

לא יודעים מה אתכם, אבל כבר הרבה זמן שלא יצא לנו ללכת למסיבה שאנחנו לא סגורים על הלוקיישן שלה (שיתפרסם ביום האירוע לרוכשי הכרטיסים). כבר אהבנו, חוסר הוודאות גורם לנו להרגיש שאנחנו חיים על הקצה. אז תודה למוטיבו פוזיטיבו, הליין המחתרתי שמארגן מסיבות פרועות שלא כדאי לפספס. והפעם, ליינאפ מרגש במיוחד שכולל את הדיג'יי והאספן האיטלקי קווסט, שידוע בסטים מהפנטים על טהרת הטק-האוס, ה-UKG ובפנינים נדירות שיגרמו לכם להתרגש. אליו תחבור נבחרת מרגשת לא פחות של דיג׳יים מקומיים שעושים לנו חם בלב ונעים בגוף, ביניהם יעלי, יוגו, יואב גולדמן, גאלו ואורי רז.
לוקיישן לא ידוע, 160-180 ש"ח

2. גמא פסט // פאי גרדן

זוכרים את הגמא? האח הקטן של מועדון הפיי המקורי (שכיום מתפקד כסניף של ויקטורי)? אז קבלו עוד מסורת חג תל אביבית חשובה: הגמא פסט. שלושה ימים של חגיגה שמנציחה את המועדון האגדי, בו דיג'יים מקומיים רבים החלו את דרכם. גם הפעם מדובר בליינאפ מופרע שחוגג את הסצנה המקומית, וטורף את כל הקלפים: למעשה, מדובר במשחק קרה קופה של בק2בקים אדירים. הרשימה מאוד ארוכה אז ניתן לכם רק טעימה קטנה: יוגו ואוטרקי, הקטיק וראפה, גילי אליאש וצחי סוזנה, אנה הלטה ועמיחי מטיאס ועוד ועוד ועוד. ועוד. ברצינות.
פאי גרדן, אחד העם 54, חמישי-שישי (22.9-23.9) 22:00, שבת (24.9) 18:00, 60-80 ש"ח

3. אפרודאנס // אוזן קלאב

זוהי קריאה אחרונה לחובבי המוזיקה האפריקאית על כל גווניה: אתם מתבקשים להגיע לאוזן קלאב ביום חמישי. YA!production מארגנים לכם טיסה למחוזות הדאנסהול, היפהופ ואפרוביטס במסיבה עם שתי רחבות חמות במיוחד. על העמדה ברחבה המרכזית: דניאל מנגיסטו, קור דאדא, ג'האל ודיג'יי קוש. תוסיפו לזה גם רחבה סודית בה עוזי יארח את אגא באולנייטר של אמפיאנו. מה זה אמפיאנו אתם שואלים? בכנות, גם אנחנו חשבנו שמדובר במאכל דרום אמריקאי אבל בעצם מדובר בואריציה דרום-אפריקאית למוזיקת האוס. סוואג.
אוזן קלאב, קינג ג'ורג' 48, חמישי (22.9) 23:00, 30-50 ש"ח

4. פאג // האומן 17

שנה באה שנה הלכה, ואני בפאג ארימה. כבר דיברנו על כמה טוב החגים נופלים השנה? העיר הולכת להתרוקן מאדם בשבועות הקרובים, אז לכל מי שלא עשו גשר של שבועיים-שלושה, לא צריך להתבאס או לקנא, כי משפחת הפאג החליטה להזמין אותנו אליה למסיבת טכנו על חושית עם ליינאפ מפחיד, שאפילו כולל אורח מחו"ל. ברחבה המרכזית ינגנו אנה הלטה, PSYK, הדיג'יי הספרדי המעולה שכבר חרך את הרחבות החשובות בעולם הקלאבינג (ברגהיין, פאבריק, קונקרט ועוד) ורוני גרופ. בחדר הקטן תעלה לעמדה ג'נדריקה, מלכת הדראג האהובה, שתעטוף את הרחבה בטיונים גרוביים במיוחד, תמלא לנו את הלב ותשחרר לנו את הרגליים. תהנו בנתב"ג, ביצ'ז.
האומן 17, אברבנאל 88, שישי (23.9) 23:30, 120-140 ש"ח

5. סלואו ריליס – קלאב אדישן // המרץ2

מי שלא ברח לחו"ל וצריך להתכונן נפשית ומנטלית למבול הארוחות המשפחתיות הבא עלינו לטובה, סלואו ריליס זה המקום לעשות זאת. והפעם בגרסת הקלאב. הכוונה לגרסא הקצת יותר רייבית של האירוע, ששם לעצמו למטרה להרחיב את הרעיון הקלאסי של מסיבה, ולכלול מפגשים מוזיקליים חדשים, חוויות לא שגרתיות וקשת של רגשות. ביום שישי אתם מוזמנים לצאת למסע רוחני, מדיטטיבי ומהפנט של מוזיקת דאונטמפו, שתגרום לכם להתחבר לקרקע ולהרגיש שאתם בבטן האדמה. את המסע יפתח Ken:it עם צלילים מאמריקה הלטינית, משם ימשיכו אתכם חיים ויטלי ואורי במופע לייב שהפך לגולת הכותרת של האירוע. לאחר מכן, דיג'יי אמנדה תקח את המושכות ותאפוף אתכם בצלילים סקסיים ואיטיים, ולסיום סיומת חיים ויטלי יחזיר אתכם הביתה עם סט סגירה. אנחנו כבר רגועים יותר.
המרץ2, שביל המרץ 2, שישי (23.9) 23:30, 40 ש"ח

6. טרה // כפר הנוקדים

ארזו את התיקים כי שנייה אחרי החג יוצאים להתאוורר במסיבה באוויר הפתוח. אין דבר טוב יותר ממסיבה שיוצאת מגבולות הקלאב. מה יכול להיות רע? אוויר נעים, מרחב לרקוד, שמש, אנרגיות של פסטיבל, הזדמנות להוציא את האאוטפיט האחד הזה שהוא קצת אקסצנטרי וחיכיתם להזדמנות ללבוש אותו. אז לכבוד החג, הליין הוותיק טרה מארגן לכם יום שלם של קלאבינג במתחם הכי יפה בדרום – כפר הנוקדים. וכשי צנוע לחג תקבלו גם רכבת של דיג'יים מחו"ל שיפתחו לכם את השנה העברית בסטייל. ביניהם תוכלו למצוא את רקס הכלב (באנגלית זה נשמע יותר טוב), Einmusik, ופרנצ'סקה לומברדו, כשלצידם נציגות מקומית שתכלול את אדם טן, רוני אמיתי, שיימוס קיי ועוד רבים וטובים.
פסטיבל טרה, כפר הנוקדים, שני (26.9)

7. עופר ניסים // פארק הירקון

העולם נחלק לשניים: אלו שמתאבלים על לכתה של המלכה אליזבת, ואלו שזה לא מזיז להם אפילו קצת. למזלנו, פה בישראל עדיין יש לנו את המלכה הבלתי מעורערת שלנו, העונה לשם עופרה. ואיך תכלה שנה וקללותיה, אם לא נעלה את עופרה לראש שמחתנו? אז אל חשש, גם השנה נחגוג את ראש השנה כהלכתו עם האירוע המסורתי של עופר ניסים בפארק הירקון. עופרה תעלה עם סט ארוך מלא בהפתעות, הופעות אורח מרגשות (ונקווה שלא מטרגטות), חומרים שטרם נשמעו לצד קלאסיקות מוכרות, וים של אנרגיות טובות לשנה החדשה.
עופר ניסים בפארק הירקון, שני (26.9) 16:00, 329 ש"ח

8. חמש שנים לאטלנטה // האנגר 11

מועדון ההיפ הופ הגדול בישראל יחגוג חמש שנים במסיבת ענק שתצא מהלוקיישן בלונדון מיניסטור לעבר ההאנגר 11 עם הופעה מיוחד של ראפר היוקיי דריל Russ Millions, הופעות של דודו פארוק, אורחים בהפתעה (ותאמינו לנו, מדובר בדרג הראשון של ההיפ הופ הישראלי) ונבחרת דיג'ייז מבית האטלנטה הכוללת את אורי שוחט, ג'וסי סאפ, קבוקיז, מושיק, דרגהאם ודי.ג'יי סופרים, שגם כתב לנו למה מסיבות היפ הופ הם גלגל ההצלה של חיי הלילה של תל אביב.

9. שבק ס' מתאחדים // זאפה לייב פארק

להקת הראפ הראשונה בישראל מתאחדת לרגל 30 שנה להקמתה. הולי שיט איזה משפט מוזר ומרגש. לראשונה מזה עשור, ובהרכב מלא לחלוטין (כלומר כל הסולנים – מוקי, חמי, מירו ונימינים – אבל גם ג'יימס המתופף), שבק באים מיבנה לשרוף את ראשון לציון. אוקי, אולי הם כבר לא גרים ביבנה, והם בוודאות כבר לא בני 17 זועמים, אבל אל תדאגו – הם עדיין בועטים. צבא השוף גויס למילואים, אל תפספסו הזדמנות להצטרף למאבק המלחמתי. אה, וגם – יש לנו הנחה לכרטיסים בשבילכם, איך אנחנו?

10. Pop Tomorrow // קולאבו

הדיג׳יי והמפיק האנגלי אלאן דיקסון, שאחראי לשיתוף הפעולה החם של התקופה עם Keinemusik ו Adam Port, מגיע לתקלט במסיבת השקה של הלייבל החדש שמקימים Danelz ,Kino Todo ו-Marko East, שלושה מפיקים חזקים מהסצנה המקומית. בואו לפתוח שנה עם האוס שמח, חדש ומרענן.
קולאבו, דרך בן צבי 47, שני (26.9) 21:00, 100 ש"ח