מה עושים היום: קוקטיילים עם שלומי שבן וג'וינטים בעכו

הערב (שני) בתל אביב: פסטיבל אלמינא להצגות ילדים | יהונתן גפן לילדים | מארש דונדרומה לילדים | מפגש עם "גיבור ישראל" | שלומי שבן וקוקטיילים בירושלים | סמים וציונות בפסטיבל עכו

שלומי שבן (צילום: אהד רומנו)
שלומי שבן (צילום: אהד רומנו)

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

10:00 עם הילדים: פסטיבל אלמינא להצגות ילדים

התיאטרון היפואי המשובח פותח היום את פסטיבל הצגות הילדים השנתי שלו, עם תוכניה עשירה, מגוונת ומקוונת למגוון גילאים ובאווירה דו-לשונית של שותפות ערבית-יהודית, כולל סדנאות יצירה אונליין, והכל לגמרי בחינם ומושלם כשיורד גשם בחוץ. לצפייה חופשית בכל ההצגות – הרשמה ופרטים באתר הפסטיבל.

17:00 עם הילדים: השירים של יהונתן גפן

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי ילדים נמשך (כבר דיברנו על הדיל האטרקטיבי שנותן לכם את כל סרטי הפסטיבל אונליין ב-149 שקל?), ובמסגרתו יערך אחה"צ מסע בין שיריו של יהונתן גפן בהובלתו של ישיב כהן, מהשירים שענת אוהבת במיוחד ועד פענוח המסתורין לגבי איך שיר נולד. פרטים והזמנת כרטיסים כאן.

17:00 פיסול: איתי זליאט ו"גיבור ישראל"

מפגש עם האמן איתי זלאיט למרגלות פסלו "גיבור ישראל", שטלטל את מחאת בלפור בשבוע שעבר והגיע לכיכר רבין בסוף השבוע, שם יתארח עד יום רביעי הקרוב. זלאיט, אמן מיצבי המחאה הבולט בארץ, יספר על עבודתו ומזמין את הציבור לדיאלוג פתוח. הפרטים כאן.

17:30 עם הילדים: תנינים על הראש לייב

עיריית תל אביב-יפו מפרגנת לילדי העיר מופעים חיים לחנוכה בשידור חי מהיכל התרבות. הערב תפציע על הבמה להקת מארש דונדרומה המצוינת עם מופע הילדים המקסים שלה "תנינים על הראש", והליינאפ המלא מכיל הופעות שוות נוספות היום ומחר תחת הכותרת "לייב גדול יהיה פה". הזמנת כרטיסים כאן.

20:00 מוזיקה: שלומי שבן והפסנתר

סדרת מופעים מיוחדת במוזיאון מגדל דוד הירושלמי מגיעה אליכם עד הסלון בליווי חבילת קוקטיילים מענגת? למה לא. הערב יופיע במסגרת אירועי "תו השעה" שלומי שבן, במופע יחיד עם שירים מכל אלבומיו ועם הווירטואזיות המוכרת שלו בנגינת פסנתר ושילובים בין רוק ומוזיקה קלאסית. פרטים והזמנת קוקטיילים כאן.

21:30 תיאטרון: הג'וינט הישראלי בפסטיבל עכו

פסטיבל עכו לתיאטרון נפתח אמש בפעם ה-41, והפעם במהדורה מקוונת מן הסתם. בין שלל ההצגות שזמינות לצפייה אונליין תוכלו למצוא הערב את "הג'וינט הישראלי", הצגה סאטירית שמציבה את גדולי המנהיגים של מדינת ישראל כאילו היו צעירים בתקופתנו, שצירוף נסיבות כלכליות עגומות גורר אותם לבצע עסקת סמים מפוקפקת. יותר טוב מנטפליקס. התוכניה המלאה והזמנת כרטיסים כאן.