מה עושות בחמישי: נר שמיני של גיבורות חג (ובהן הקרדשיאנז)

חמישי שמח בעיר: הצגת ילדים בשכונות המזרח | פינאלה לחג בלוינסקי | הרצאה על גיבורות | השקת תערוכה בפסטיבל האיור | אורן נהרי פוגש את קים וקיילי

משפחת קרדשיאן. צילום: גטי אימג'ס
משפחת קרדשיאן. צילום: גטי אימג'ס

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

16:00 תיאטרון לילדים: "ספר הג'ונגל" ברמת ישראל-ביצרון

הצגת הילדים "ספר הג'ונגל" בעיבוד ייחודי תוצג במרכז הקהילתי רמת ישראל (שביל האספרגוס 33). יהיו בה את מוגלי ואת בלו הדב וכל החבורה, אך במקרה זה היא מסופרת דרך עיניו של ליאור – המתקשה לעזוב את השכונה בה גדל ולעבור לדירה חדשה בשכונה לא מוכרת. במידה וירד גשם, חשוב לציין – ההצגה תעבור לרחבת הקפה הקהילתי ברחוב דם המכבים. בתשלום סמלי של 10 ש"ח לילד ו-15 ש"ח למבוגר. לפרטים נוספים.

17:00 חג האורות: מדליקים את לוינסקי

מחפשים לציין את נר שמיני של חנוכה בגדול? בואו לשוק לוינסקי שילבש כולו חג עם תאורה חגיגית ומדליקה ביותר. בנוסף לתפאורה המהממת תוכלו ליהנות מכל מה שיש לשוק להציע – מעדניות, תבלינים ופיצוחים, משקאות מעניינים ובורקס. הו, הבורקס. בחינם, כמובן.

שוק לוינסקי (צילום: דין אהרוני רולנד)
שוק לוינסקי (צילום: דין אהרוני רולנד)

19:00 הרצאה: עיד אל בנאת' – הגיבורות של החג

עו"ד מיכל עדן, חברת מועצת העיר לשעבר, תקיים הרצאה מקוונת על הגיבורות שלנו. ערך הגבורה בולט מאוד בחג החנוכה, ובאופן לא מפתיע נהוג להלל את הגיבורים. הפעם תוצג פרספקטיבה אחרת השמה את הנשים במרכז, בשיחה על גבורה נשית, אקטיביזם, והקשר בין הזהות הלה"טבית והפמניסטית. בחינם. לפרטים נוספים.

19:30 פסטיבל האיור: המדריך איקס לחיים מאושרים

תערוכה חדשה הנקראת "המדריך איקס לחיים מאושרים" תושק הערב בבית "קולאבו" ביפו במסגרת פסטיבל האיור. "בעידן בו כולנו מחפשים הכוונה לדרך אל האושר, מוצפים באינסוף מדריכים, אמונות ותיאוריות, בואו לקחת אוויר ולחיות את הרגע", כותבים המארגנים בצורה די משכנעת. בתפריט: איורים, וידיאו ארט ואנשים אמיתיים! בחינם, בית קולאבו בדרך בן צבי 47. לפרטים נוספים.

20:30 הרצאה: אורן נהרי על הקרדשיאנז

איך אנחנו יודעים שסיפורי משפחת קרדשיאן הם עסק רציני למדי? ובכן, העיתונאי המוערך והוותיק אורן נהרי, הוא ולא אחר, יקיים הערב הרצאה מקוונת אודות המשפחה הכי מפורסמת בעולם. החל מקלטת הסקס ועד לדוקו-ריאליטי המשפחתי – נהרי יעבור דרך מסלול חייהן של בנות המשפחה שידעו למנף את עצמן בכישרון ובנחישות. בחינם, לפרטים נוספים.