מה עושים בסופ"ש: דייטינג ומסיבות על אופניים, הופעות באקווריום

דברים שכדאי לכם לעשות בסוף השבוע: אירועי מרימים את השאלטר נמשכים בבזל | מחאת אמנים בכיכר רבין בשישי בצהריים | פופ אפ מסקרן בשבת בגן העיר

ההופעות בגן העיר. צילום: שלומי יוסף
ההופעות בגן העיר. צילום: שלומי יוסף

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

10:00 אמנות: מרימים את השאלטר בבזל

מתחם בזל יחגוג גם היום את האמנות והאמנים של תל אביב, באירוע שכולו אמנות חדשה, מוזיקה, פאן ושת"פ מרהיב בין העסקים הקטנים ברחוב ובין כ-50 אמנים שיציגו בהם את עבודותיהם, ובהם מיצבים, עבודות וידיאו, מיצגי תנועה ומוזיקה. מחזיקי כרטיס דיגיתל יוכלו להנות מסיורים מודרכים במתחם בהרשמה מראש. לא להחמיץ. עוד פרטים כאן.

12:00 אמנות: מוחים על אולמות סגורים

מחאת האמנים על סגירת עולם התרבות תימשך גם היום בכיכר רבין בתל אביב. המארגנים מזמינים אמנים וצרכני אמנות כאחד להגיע לכיכר, במטרה להשמיע ולשמוע, לגייס תרומות וגם לתמוך בעמותות סיוע לאמנים במצוקה כלכלית ורגשית. כמעט מיותר לציין, אבל ניתן יהיה לספוג מעט תרבות ואמנות בתוך כל זה. לפרטים נוספים.

מחאת התרבות – האופרה הישראלית (צילום: יוסי צבקר)
מחאת התרבות – האופרה הישראלית (צילום: יוסי צבקר)

12:30 דייטינג: רוכבים ומכירים

רוכבים על אופניים ורווקים? מעוניינים להכיר רוכבי אופניים רווקים אחרים? ובכן, מחר יוצאת רכיבת אופניים קבוצתית של פנויות ופנויים. זה יתחיל בגן העצמאות ויימשך, וול, לכו תדעו עד מתי. אנחנו נמליץ להצטייד בקסדות ובמסיכות ובכל הציוד הנדרש. טוב, וגם בקצת מצב רוח טוב. הכי חשוב. לפרטים נוספים.

14:00 מסיבת אופניים: ממשיכים להיות FIT

בוננזת האופניים תימשך אחר הצהריים עם סיבוב נוסף של חבורת FIT האימתנית שתצא לדרך מכיכר הבימה. מדובר כבר בסוג של מסורת שנרקמה בשבועות האחרונים על ידי אנשים טובים שאוהבים מוזיקה ומסיבות, וגם רכיבה על אופניים. בתפריט: רכיבה לצלילי מוזיקה מרימה, הרגשה שעשיתם לעצמכם משהו טוב, וזהו בעצם. לא צריך יותר מזה. לפרטים נוספים.

FIT אירוע רכיבה יחידני ביחד (צילום: חליל מיירוד)
FIT אירוע רכיבה יחידני ביחד (צילום: חליל מיירוד)

17:00 אוכל ויין (בשבת): פופ אפ מסקרן

נראה שגג גן העיר הפך למוקד של התרחשויות בתקופה המוזרה הזו. בסופו של השבוע, במוצאי שבת, יתקיים בו אירוע פופ אפ של דברים טעימים ומשקאות אלכוהוליים של Kanta. מה זה בעצם אומר? ובכן, אוכל טוב, מבחר סוגי יין, בירות, אנשים אהובים. נשמע טוב. לפרטים נוספים.

בערבי הסופ"ש, אמנות: הופעות באקווריום

אמרנו גג גן העיר? אמרנו. בנוסף לאירועי האוכל גם בסוף השבוע הזה נמשכים הופעות האקווריום על גג גן העיר. בשישי תוכלו ליהנות למשל מלהקת המחול כרמלה ומאיה זהבי פייגלין הנהדרת, ובשבת (לאחר שתסיימו לבלוס מעט באירוע הקודם) לצפות ברן זמיר בשעת סיפור לילדים, בענת מלמוד, בקבוצת מחול תאטרון מרין ואורן נחום ובתבלינים. בחינם, לפרטים נוספים.