מה רואים הלילה: את לוחמי "קופה ראשית" ששים אלי קרב

"קופה ראשית" מגויסת. מתוך "קופת ברזל". צילום: באדיבות כאן 11
"קופה ראשית" מגויסת. מתוך "קופת ברזל". צילום: באדיבות כאן 11

הערב מוותרים על האסקפיזם כדי להצטופף מול אחת ממדורות השבט האחרונות, ומנסים לצחוק טיפה על המצב עם הדמויות האהובות מהסיטקום המצליח של כאן 11. בקיצור, זה הערב להרגיש קצת פחות משוגעים בזכות החבורה של "שפע יששכר"

הימים 2024, עמוק לתוך המלחמה הידועה בתור "חרבות ברזל", לפחות עד שמישהו ישנה את דעתו. הציבור בישראל לא במצב רוח מי יודע מה – עזבו, לא ניכנס לזה, לא כיף. למרבה מזלנו, ההירתמות חסרת התקדים בחברה הישראלית לא נפסקה, וכמה מגיבורי ארצנו המצחיקים ביותר התאספו לאירוע חסר תקדים – פרק מיוחד לכבוד המלחמה של הסיטקום המצליח בישראל, "קופה ראשית". הריאו לגיבורים.

מישהו שמח מהפינוקים למילואימניקים. מתוך "קופת ברזל". צילום: באדיבות כאן 11
מישהו שמח מהפינוקים למילואימניקים. מתוך "קופת ברזל". צילום: באדיבות כאן 11

אם כן, אולי כבר שמעתם שכוכבי הסיטקום המצליח התאחדו ליצירת פרק חד פעמי – "קופת ברזל" שמו, לפחות עד שמישהו ישנה את דעתו – העוסק במלחמה, ומציג את כל דמויות "שפע יששכר" האהבות מגיבות בדרכן למלחמה. לא נספיילר את הפרק שישודר הערב (שני) בכאן 11, אבל כן נרמוז שמה שהולך בממ"ד של הסופר, עדיף שישאר בממ"ד של הסופר.

מעבר לכיף של לקבל פרק טרי מהדמויות האהובות עלינו כסוג של חיבוק חמים ומוכר, ראוי לציין את ההישג הבאמת מרשים, שאנחנו לא חושבים שנעשה עד כה, של יצירת פרק שלם – החל משלב הרעיון ועד לצילום – בתווך זמן כל כך קצר, ובעיצומה של מלחמה. וזה לא ששחקני הסדרה התעסקו רק בזה – במהלך החודשים האחרונים הם מתרוצצים בין פצועים, מפונים וכל מי שרק יכול לחייך קצת יותר בזכות נוכחותם – וגם עזרו לבדר את הילדים בשבועות הראשונים, וסייעו לאסוף תרומות. ועוד בסוף כל זה, אנחנו מקבלים פרק. עזבו לומר תודה, פשוט צפו בו הערב, ותרגישו – אפילו אם רק לחצי שעה – שמישהו חושב עליכם.
קופה ראשית, הערב אחרי החדשות (21:30, אם ירצו החדשות)