מה רואים הלילה: זמן טוב לטלנובלה ישראלית כמו שמזמן לא ראיתם

ביקשתם טלנובלה ישראלית, מה חשבתם שיצא, קולה? "בעלת החלומות" (צילום: יחסי ציבור/HOT)
ביקשתם טלנובלה ישראלית, מה חשבתם שיצא, קולה? "בעלת החלומות" (צילום: יחסי ציבור/HOT)

יש לאן לברוח: אם התגעגעתם בקטע נוסטלגי לטלנובלות הישראליות של תחילת האלף, עם קאסט מההזיות, דיאלוגים שעשויים מקרינג' ועלילה מופרכת ומענגת, אז העונה השנייה של "בעלת החלומות" שעולה ב-HOT תסגור לכם יפה את הפינה של הגילטי פלז'ר. זה יהיה הסוד הקטן שלנו

פעם, לפני הרבה שנים, נתקפה מדינת ישראל בקדחת הטלנובלה. זה התחילה בטלנובלות דרום-אמריקאיות שלימדו דור שלם איך לומר בספרדית "אני לא אמא שלך! אני אחותך!", והמשיך בטלנובלות ישראליות שהשתלטו על רצועות הפרה-פריים, והגיע לשיאו בטלנובלות המתוחכמות והמודעות לעצמן "השיר שלנו" ו"טלנובלה בע"מ". משם החלה דעיכה בפופולריות של הז'אנר וחובביו נאלצו להסתפק בעשור האחרון בטלנובלות דרום-קוריאניות וטורקיות שנראות כמו מיליון דולר לפרק, שזה נחמד אבל לא נחמד כמו הגילטי-פלז'ר לראות את אנחל בונני אומר לצופית גרנט המבוהלת בטון מאיים "את הרגלת את יודה מגיל אפס לראות יותר מדי הצגות, אז עכשיו אנחנו הולכים עד ברודווי". תודו שהתגעגעתם.

"בעלת החלומות", טלנובלת הדגל של HOT בידור, חוזרת הערב לעונה שנייה וגדושת תככים, מזימות, אהבות אסורות ואינטריגות שהיא בדיוק מה שהדוקטור רשם אם אתם מתגעגעים לתחילת האלף. העלילה, לטובת מי שהחמיץ את העונה הראשונה, עוסקת במשפחות רומנו-ורבורג המנהלות קרבות שליטה על אימפריית מלונאות ונדל"ן, ובעיקר בנור (אודיה רש), נערה הומלסית שנשלחת על ידי אחד האחים כדי להונות את אחיו ולהתחזות לפותרת חלומות, אך מגלה שהיא ניחנת בכוחות אמיתיים לפתרון חלומות וגם מתאהבת ביודי, יורש העצר של האימפריה, שמתאהב אף הוא בה אך מבלי לדעת שהיא למעשה בתו של אביו החורג (!), דבר שאחותו שני, המעוניינת לרשת בעצמה את הכתר, בהחלט כן ידעה. קצת כואב לנו הראש עכשיו אבל זה חלק מהקסם.

"בעלת החלומות" היא טלנובלה שלא מתביישת בטלנובליותה ולא מנסה להתעטף באריזות מגניבות של מודעות עצמית או אירוניה, ולכן היא קרינג'ית בדיוק כמו שטלנובלה צריכה להיות, עם טוויסטים עלילתיים מופרכים ומטורללים ועם דיאלוגים שנשמעים כמו פארודיה על דיאלוגים. מה שבהחלט מוסיף לאווירה הנוסטלגית הוא הקאסט האקלקטי שכולל בין היתר בעונה הזאת את אנחל בונני, יעל בר זוהר, צופית גרנט, דניאל ליטמן, גל מלכה, אליאנה תדהר, עומר נודלמן וחנן סביון, אנסמבל שבהחלט מזכיר ואף מנצח את הליהוקים הטראשיים המענגים של הטלנובלות בתחילת האלף. בקיצור, אתם צריכים לברוח קצת מהמציאות ממש עכשיו ואנחנו יודעים איפה תוכלו להתחבא בשקט. זה יהיה הסוד הקטן שלנו.
>> "בעלת החלומות 2", א'-ג' 19:30 HOT בידור, כל הפרקים גם ב-HOT VOD וב-NextTV