מה רואים הלילה: אמריקאים שמשוכנעים שהחתול שלהם רואה רוחות רפאים

מתוך Eli Roth Presents: My Possessed Pet
מתוך Eli Roth Presents: My Possessed Pet

מכירים את זה שהחתול שלכם מתרוצץ בלילה בלי שום סיבה הגיונית? אז בארצות הברית יש מספיק אנשים מופרעים בשביל לחשוב שזה אומר שהוא ודאי רדוף שדים - וגם בשביל להתראיין לדוקו על זה. אבל עזבו שניה הכל, אתם חייבים לראות את הטריילר

2 באוקטובר 2022

גידלתם פעם חתול או כלב? אז ודאי נחשפתם לנטייה של החתול שלכם להתרוצץ באמצע הלילה בלי שום סיבה הגיונית (לא ששאר ההתנהגויות שלהם כל כך הגיוניות) או לזה שכלבים מדי פעם נובחים באמצע הלילה, ממש לא ברור על מה. אולי אמרתם לעצמכם שהכלב שומע דברים שאתם לא, או שלחתול יש יותר מדי אנרגיה, או שסתם, כמו כל אדם הגיוני כנראה שהנחתם שאולי פשוט אתם לא מבינים עד הסוף מה מניע חיה, מבוייתת אבל עדיין חיה, ולכן צריך פשוט להשלים עם העובדה שלפעמים הם עושים דברים שבא להם לעשות ואנחנו לא מבינים. אם הרחקתם לכת או הוטרדתם יותר מדי אולי אפילו אמרתם, "אה, בטח הוא רואה רוחות רפאים". אבל כנראה שלא התכוונתם לזה. האנשים בהם עוסקת התוכנית שלנו להערב, לעומת זאת, כן.

"Eli Roth Presents: My Possessed Pet" זו סדרת דוקו-ריאליטי חדשה מבית Travel Channel (שעולה גם בדיסקברי+, שהושקה פה בשקט יחסי לפני כשלושה שבועות) – ועבורנו, אנשים נורמליים עם תפיסת מציאות סבירה יותר ביחס לחיות המחמד שלנו (אנחנו ממש מקווים) הזדמנות נוספת לראות איזה אנשים מופרעים יש בארצות הברית. רק תנו הצצה בטריילר הבאמת מופרע הזה, שבו זמנית מנסה לעבור כדוקו-אימה-על-טבעי שלוקח את עצמו ואת המרואיינים שלו ברצינות, אבל בעצם לגמרי מיועד להיות ויראלי ולהריץ צחוקים על אנשים שמתארים בחיבה את הכלב/חתול/סוס/טרנטולה שלהם ואז להראות שהכלב מנסה לחפור בבית קברות בגלל שהוא, בתור כלב, מודע לעולם שמעבר. אז ראשית, כן, כלבים נורא אוהבים לחפור באדמה, זה כיף להם, והגיוני גם שבמחילה, הם יעשו את זה איפה שהם יוכלו למצוא עצם. שנית, למה לעזאזל אתם גרים במרחק הליכה מבית קברות, אמריקאים מופרעים? אחח, תכנים של האלווין. אין על תכנים של האלווין, והולכים להיות כאלו כל החודש עכשיו. איזה כיף לחיות. וכמובן שזה ערוך לצד קטעי אימה קלאסיים יותר, המשמשים כאילוסטרציות (שם אולי יותר מזהים את הטאץ' של במאי האימה איליי רות', בן טיפוחיו של קוונטין טרנטינו, שגם שיחק את "הדוב" ב"ממזרים חסרי כבוד").

באמת שאין לנו מה להוסיף אחרי הדקה וחצי האלו. בו זמנית איבדנו תקווה לאנושות וגם קיבלו אותה מחדש.

"Eli Roth Presents: My Possessed Pet", עכשיו בדיסקברי+