ערב בלי חדשות: קיפר סאתרלנד חוזר להציל את העולם. אז הכל בסדר

גיבור אקשן מסוג אחר הפעם. קיפר סאתרלנד ב"מאורת הארנב" (צילום: יחסי ציבור/פראמאונט+)
גיבור אקשן מסוג אחר הפעם. קיפר סאתרלנד ב"מאורת הארנב" (צילום: יחסי ציבור/פראמאונט+)

האם אנחנו צריכים עוד סדרה שבה קיפר סאתרלנד מציל את העולם? כמובן שאנחנו צריכים. מאז "24" הוא עשה מזה קריירה, וב"מחילת הארנב" הוא שוב סוכן חשאי עם לא מעט טוויסטים והרבה אקשן אפקטיבי. היא מגיעה ל-yes ו-HOT באיחור של חצי שנה - אבל מבחינתנו זה בול בזמן

קיפר סאתרלנד הוא מלך האקשן של הטלוויזיה. הוא זכה בטייטל הזה עוד ב-2001, כש"24" המהפכנית לשעתה שינתה לנצח את האופן שבו עושים אקשן למסך הקטן. אלה היו השנים ששינו את הטלוויזיה ולסאתרלנד היה תפקיד חשוב בהפיכתה למתחרה ראויה לקולנוע. את הקריירה שלו זה סידר מחדש, ומאז הוא נכנס ויוצא מחיינו בשלל סדרות אקשן שבהן הוא מציל את העולם. עכשיו נוחתת הטרייה שבהן ב-yes ו-HOT, "מחילת הארנב", והיא מגיעה בדיוק בזמן מבחינתנו. קיפר סאתרלנד בשטח. זה סימן שהכל בסדר.

"מאורת הארנב" שודרה בשירות הסטרימינג פראמאונט+ בין מרץ ומאי 2023 ומגיעה אלינו באיחור של חצי שנה פלוס, שזה אולי לא הקצב שהתרגלנו אליו אחרי שנים שהתפנקנו על שידור במקביל לארצות הברית במרבית הסדרות הגדולות, אבל זהו עולם הסטרימינג החדש ועם זה נגזר עליו להתמודד. היתרון של האיחור הזה הוא שאפשר לדעת מראש לאן אנחנו הולכים: המבקרים בארצות הברית כבר פסקו שמדובר בסדרה טובה למדי, בפראמאונט חשבו אחרת והחליטו לא לחדש אותה לעונה שנייה, כך שכל מה שיש כאן זה שמונה פרקים של אקשן ומתח ואינטריגות שמתהפכות על הצופה, ואתם יודעים מראש שאף אחד לא ימתח לכם את הסיפור על פני שש שנים עכשיו. ולפעמים זה כל מה שצריך.

יכול להיות שהעולם מחכה לעוד ג'ק באוור, הדמות האיקונית שגילם סאתרלנד ב"24", אבל הסוכן החשאי ג'ון וויר הוא דמות שונה מאוד. הוא מומחה בריגול תעשייתי ובתרגילי הונאה שמטרתם להרוס לאנשים את החיים, עד שיום אחד זה מתהפך עליו, כמובן, והוא מופלל ברצח וצריך להציל את עצמו ואת העולם ואת כל מי שצריך. שונה מאוד אמרנו לכם. כך או כך, במרכז העלילה מלחמות דאטה וסייבר והאקרים, באווירה פרנואידית ששואבת השראה מסרטי הריגול הגדולים של שנות ה-70', והכל מצולם וערוך ומתוסרט היטב, ואין סיבות להתלונן. קיפר סאתרלנד יטפל בהכל, אם לא בסדרה הזאת – אז בסדרה הבאה שלו.
>> "מחילת הארנב", עונה 1 שמונה פרקים, עכשיו ב-HOT וב-yes