מה רואים הלילה: שובו של הריאליטי הכי מדובר בישראל

התנשאי לי? אה, כבר נישאת? "חתונמי". צילום: יח"צ
התנשאי לי? אה, כבר נישאת? "חתונמי". צילום: יח"צ

אם לריאליטי יש כבר כינוי, כנראה שאנחנו ממש מחבבים אותו. חתונה ממבט ראשון, חתונמי עבורכם, חוזרת בעונה החמישית (!) עם ניסיון לרענן את מתמודדים מגוונים יותר, הצגת זוגות מוקדמת יותר ובתקווה, אחוז יותר רציני של זוגות מוצלחים. או לכל הפחות, עם ריבים טובים יותר

עונת החתונות חוזרת, ואנחנו לא מדברים על כאלה שידרשו מכם לשלוף צ'ק עסיסי ולטחון פרגית ואלכוהול זול עד שתחזירו אותו. חתונה ממבט ראשון, או חתונמי בלשון העם, חוזרת לעונה חמישית ומצופה ביותר, וכמו בכל עונה נראה שגם השנה כולם יתמקמו על הספה (או במסיבות צפיה. עדכנו אותנו, אנחנו מכינים עוגת בננה נהדרת) לספורט הלאומי של תל אביב – צפיה ברווקים אומללים שרק מנסים למצוא אהבה, ולהרגיש יותר טוב עם הרווקות המאוחרת שלנו.

העונה החדשה צפויה להציג כמה שינויים, אם כי בעיקר קוסמטיים: ראשית, העונה כל הזוגות יוצגו בפרק שישודר הערב (ב'), כבר על ההתחלה. שנית, על פי הפרומו הקצת קרינג'י, אחת המשתתפות היא – קחו נשימה כי זה הולך להיות קשה – במידה 44. אלוהים אדירים, איפה הם מוצאים את כל הטיפוסים החריגים האלה, אה? הבחירה להציג בגאווה אישה נורמלית לחלוטין במידה 44 בתור איזה אירוע טלוויזיוני חריג כבר זכתה לביקורת מוצדקת, אבל בהתחשב בהיסטוריה של התכנית (*אהם* איתמר *אהם*) זו לא תהיה השערוריה האחרונה.

מעבר לכך, כבר נרמז בכמה פרומואים שהעונה אחד מהזוגות הולך לפרוש לפני הזמן מתוך הבנה שהם כבר שלמים עם הזוגיות החדשה הזו, כך שמדובר – לפחות על פניו – בהצלחה נדירה של סדרה שבסך הכל מטרתה לייצר דרמה, ולא זוגיות. אה, ועל פי דיווח שפורסם היום בוואלה!, זו גם תהיה עונתו האחרונה של הפסיכולוג הבכיR דני פרידלנדר. כך או כך, מסקרן לראות מה הבלאגן שתביא חתונמי העונה, והערב זה מתחיל.

חתונה ממבט ראשון תשודר הערב (ב') ב-21:15 בקשת 12