מה רואים הלילה: את הראפר הכי מצחיק ולבן על המסך

ראפר ואוכל נמלים. "דייב". צילום: יח"צ FX
ראפר ואוכל נמלים. "דייב". צילום: יח"צ FX

הסדרה המצוינת על חייו של הראפר הלבן בעל האגו המפלצתי וההומור העצמי (כן, זה עובד ביחד) חוזרת לעונה שלישית, ואנחנו כבר מחכים לראות איזה מוזרויות הוא יחגוג הפעם. כלומר, תראו - הוא עומד עם אוכל נמלים, זה יכול רק להתפרע מכאן

לפני כשלוש שנים, כשהוכרזה הסדרה "דייב", הרגשנו שעומד לבוא משהו שכבר מוכר לנו – היי, אתם מנסים למכור לנו סדרה על עלייתו של ראפר צעיר בסצינה באטלנטה ברשת FX? יש כבר "אטלנטה" אחת, והיא ם כוללת את דונלד גלובר. אבל מרגע ש"דייב" עלתה לאוויר, זה נהיה ברור כשמש שלמרות קו העלילה המקביל, לא מדובר ב"אטלנטה" הלבנה, אלא בסדרה מקורית לגמרי, עם רוח מפתיעה, בלשון המעטה.

"דייב" התגלתה במהרה כאחת מהסדרות היותר מבדרות בטלוויזיה, קלילה ודבילית כמו האדם שבראשה – ראפר שמכנה את עצמו "ליל דיקי" ועושה שירים על נושאים יומיומיים מצחיקים וקליפים עם המון הופעות אורח משום מה. היא הציגה במיומנות סיפורית יוצאת דופן את הדביליות שבעולם הראפ, על אחת כמה וכמה של ראפר יהודי שלא באמת נתפס כראפר על ידי השאר, וגם הצליחה לגעת פה ושם בנושאים רציניים כמו בריאות נפשית. בעונתה השניה היא כבר נדדה למחוזות של מוזרות והזיות שלא ראינו כמותן על המסך, כולל פרק הומואירוטי לחלוטין וטריפ מבריק אצל ריק רובין.

עכשיו העונה השלישית והמצופה מגיעה, במסגרתה יוצא דיקי לסיבוב הופעות ברחבי אמריקה (יחד עם כל החבורה, אהבה לגייטה). שני הפרקים הראשונים שודרו לפני כמה ימים ברשת FX (ועלו ל-yes היום) מעידים על כך שהטירוף של דיקי יוצא לטייל בפינות לא מוכרות, וכמו שאנחנו מכירים את הדביל החמוד הזה, הטיול יהיה גם טיול בנבכי מוחו המביך. צפו להפתעות, כי איתו תמיד יש.

"דייב", עונה 3, ב-Hulu, ב-Yes ובעתיד גם בדיסני+