מה רואים הלילה: אני גרוט… אני גרוט? אני גרוט!

תגידו, מישהו זוכר מה השם של היצור הזה? צילום מסך מתוך "I Am Groot"/ דיסני פלוס
תגידו, מישהו זוכר מה השם של היצור הזה? צילום מסך מתוך "I Am Groot"/ דיסני פלוס

אני גרוט אני גרוט אני גרו- אה רגע, אולי עדיף שנכתוב את זה בעברית: גיבור העל החמוד ביותר ב-MCU מגיע לדיסני פלוס עם אנתולוגית סרטים קצרים שמרחיבה את עולמו של העץ התבוני האהוב עלינו. איך עושים סדרה על יצור שיודע להגיד רק חצי משפט? בואו ותגלו

10 באוגוסט 2022

התרחבות היקום הקולנועי של מארוול ושיתוף הפעולה האדוק עם דיסני פלוס הובילו לגל של סדרות על גיבורי על… איך נגיד את זה? לא מהדרג הראשון. אבל אחרי שהופתענו מכמה שנהנו מ"וונדה-ויז'ן", שמחנו למנת טום הידלסטון ב"לוקי" קצת השתעממנו עם "מיס מארוול" ושכחנו להשלים את "הפלקון וחייל החורף", יכול להיות שהגענו סוף סוף לסדרת גיבורי העל שלא ידענו שאנחנו צריכים, והיא על הרפתקאות ילד עץ שלומד להכיר את העולם. לא, לא פינוקיו. השני.

קברניטי מארוול החליטו שגרוט לא צריך סדרה לינארית שמשלבת בין לייב אקשן ל-CGI, ובמקום זה יצרו את "אני גרוט" – אנתולוגיית אנימציה של סיפורים קצרים ומנותקים אחד מהשני (בדומה ל"מה אם…?", שבסוף דווקא כן התחברה) המציגים רגעים מעולמו של גרוט קטן – הידוע גם בתור בייבי גרוט, מאז הקריב עצמו אי שם בסרט הראשון בו הופיע. חמשת הפרקים הראשונים בסדרה, שיצאו כולם היום, מציגים את בייבי גרוט בעודו גדל ברחבי הגלקסיה, וגם – לפי הטריילר – מפליץ עלים. סליחה, זה מה שהוא עושה. הוא גם רוקד, אם זה איכשהו עוזר.

צופי ה-MCU הכירו את גרוט לראשונה כחלק מ"שומרי הגלקסיה" ב-2014, במה שהפך לאחד הסרטים האהובים ביותר ביקום הקולנועי של מארוול (כפי שאימתנו בדירוג סרטי המארוול שלנו), וגרוט הוא ללא ספק הדמות האהובה ביותר שיצאה מהסרט ההוא (כריס פראט הוא שחקן, לא דמות). עץ מדבר – אם שלוש מילים נחשב לדבר – שמחזיק כנראה בלב הכי גדול בכל המולטיוורס. האנושיות והחום שגרוט ביטא בכל כך מעט מילים שבתה את כולנו, ועל פי הטיזרים לסדרה, נראה שחמשת הפרקים הקצרים יציגו בדיוק את אותה לבביות קלילה וחמודה שהיתה חסרה קצת בעידן האפלולי הנוכחי של מארוול.

"אני גרוט", זמין מהיום (10.8) בדיסני פלוס