מה רואים הלילה: הסדרה הישראלית שתביא לכאן 11 את המיליונים

קומדיה ישראלית זה בדיוק מה שחסר לנו. "שישה אפסים" (צילום: אוהד רומנו)
קומדיה ישראלית זה בדיוק מה שחסר לנו. "שישה אפסים" (צילום: אוהד רומנו)

עם קאסט מבטיח ואיכותי, בימוי של ניר ברגמן ורעיון מרכזי אדיר, "שישה אפסים" עולה הערב בכאן 11 ועשויה להיות הדרמה הקומית הישראלית החדשה שכולכם תתאהבו בה: שישה זוכים בלוטו מגלים שהם חייבים לעבור סדנה קבוצתית לפני שיקבלו את הכסף. והבלאגן יכול להתחיל

כל סדרה ישראלית חדשה שמגיעה לכאן 11 ממלאת אותנו שמחה ועליצות, בעיקר כי הניסיון המצטבר מעיד שכל סדרה ישראלית שמגיעה למסך בכאן 11 היא לכל הפחות סדרה ראויה לצפייה, אבל לאור המצב המחורבש במדינה ומעט מאוד סיבות לצחוק צחוק שאינו פסיכוטי לחלוטין, דרמה קומית משמחת אותנו אפילו יותר. וזה בדיוק מה שנקבל הערב עם עלייתה של "שישה אפסים", סדרה בבימויו של ניר ברגמן הנהדר שהיא גם יצירת בכורה של התסריטאית נויה אורן, אז אם יש ריח של איכות באוויר זה כנראה לא במקרה.

"שישה אפסים" עוקבת אחר שישה זוכים בלוטו שמגלים לתדהמתם כי לא יקבלו במיידי את כספי הזכייה שלהם – חוק חדש מחייב אותם לעבור תחילה סדנה קבוצתית שתכין אותם לחיים כמיליונרים. וכך, שישה זרים מוחלטים נפגשים לראשונה בסדנה – כולם זכו במיליונים, אף אחד לא קיבל עדיין שקל לחשבון הבנק, אצל כולם החיים כבר עכשיו בכאוס מוחלט, ומנחת הסדנה נמצאת במשבר כלכלי וחייבת כסף דחוף והרבה ממנו, כלומר הכל הולך להסתבך בשלל דרכים דרמטיות וקומיות כדי לנפץ את המיתוס הזוהר של חלום הזכייה במיליונים (מחקרים שנעשו בעולם מראים כי רוב זוכי ההגרלות פושטים את הרגל תוך שנים ספורות מיום הזכייה).

מכינה לכם עוד הפתעה. רוני דלומי ב"שישה אפסים" (צילום מסך: כאן 11)
מכינה לכם עוד הפתעה. רוני דלומי ב"שישה אפסים" (צילום מסך: כאן 11)

אם כל זה לא בונה לכם ציפיות, יש כאן גם קאסט מבטיח מאוד בכיכובם של ליאורה ריבלין ושלמה בראבא המגלמים זוג קיבוצניקים בפנסיה שזוכים לפתע בלוטו, אלישע בנאי שמגלם רווק-בעל-בית-קפה מגבעתיים, רותם קינן המעולה ("מי מפחד מהזאב הרע") שמשחק רואה חשבון מופנם וחרדתי המעדיף לוותר על כספי הפרס מאשר להשתתף בסדנה עם זרים, שני קליין ועופר חיון כזוג מאורס מהפריפריה הדרומית, ורוני דלומי – שהפגינה יכולות משחק מפתיעות מאוד ב"אופוריה" – שהולכת כנראה לקבע כאן סופית את מעמדה כשחקנית מובילה. הרעיון העלילתי שבבסיס הסדרה גם מספיק מפורמט כדי להימכר לשכפול מסביב לעולם, כך שיכול להיות שבסוף מישהו כאן באמת יעשה מיליונים.
>> "שישה אפסים", כאן 11, מדי שלישי ב-21:15