מה רואים הלילה: המון זמן לא צחקנו ככה מסדרה של נטפליקס

מי מכה אותך וינס" "המופע של וינס סטייפלס". (צילום: יח"צ נטפליקס)
מי מכה אותך וינס" "המופע של וינס סטייפלס". (צילום: יח"צ נטפליקס)

את הסדרה הזו ידענו שאנחנו מתים לראות עוד כששמענו שהראפר הכי שנון במשחק וינס סטייפלס חובר ליוצר הטלוויזיה הנפלא קניה באריס ("בלאקיש"), אבל רק כשראינו פרק מ"המופע של וינס סטייפלס" הבנו עד כמה זה באמת חיכינו לה

15 בפברואר 2024

מי שעוקב אחרי הקריירה של הראפר המבריק וינס סטייפלס יודע טוב מאוד שמדובר לא רק באחד האנשים השנונים והחדים בתעשיית הראפ, אלא באדם יוצא דופן של ממש. מדובר באדם שיכול לשבת עם הראפרים הכי דביליים בעולם – ותאמינו לנו שהוא ישב עם כמה – ועדיין לייצר שיחה מבריקה ומרתקת על הפערים הגזעיים, חטיפים שהוא מתגעגע אליהם או הפחד האנושי מהמוות הקרב. בקיצור, אדם מעניין בכל אספקט. בשנים האחרונות הוא הראה צד נוסף שלו, כשנכנס לעולמות המשחק, ואף גילם את מושא האהבה של קווינטה ברונסון ב"אבוט אלמנטרי". אבל עכשיו? עכשיו הוא מקבל הזדמנות משלו, ומנצל כל שניה קצובה ממנה.

>> "ארץ נהדרת" היא הקונצנזוס. הינון מגלים יכולים רק לצווח בטוויטר

"המופע של וינס סטייפלס" הוא… טוב, אתם כבר יכולים לנחש כי ראיתם את "אטלנטה" ו"דייב". סטייפלס מציג סוג של יום בחייו עם גרסה שמבוססת על עצמו, אבל בהחלט פיקטיבית. כך, למשל, בפרק הראשון הוא נשלח לכלא, ושם מתגלה לו עבר בעייתי, אסירים שרק רוצים לשיר לו, ואת אותה השנינות המיוחדת של הראפר החכם. את זה ציפינו עוד מראש. אבל מה שלא ציפינו זה שנצחק בקול – היי, זה כמעט לא קורה לנו מטלוויזיה כבר שנים – וכמה פעמים, רק בדקות הראשונות. גם הטריילר הצליח להוציא מאיתנו כמה צחקוקים, אז נסו בעצמכם.

זה די ברור שסטייפלס הולך לעסוק בנושאי גזע בצורה הסוריאליסטית שלו, וכבר עם הנאצי הראשון בעל הסיוטים אפשר להבין שלא מדובר פה בסדרה סטנדרטית. סטייפלס יצר את הסדרה עם יוצר הטלוויזיה הנפלא קניה באריס ("בלאקיש", "#BlackAFׂ"), אז השותף שלו בהחלט תורם את המצחיק לעניין. יש רק חמישה פרקים, וכל אחד אורך לכל היותר 26 דקות, אז מדובר על בינג' של בערך שעתיים, ולפי החישוב שלנו, זה המון צחוק מתגלגל. שמענו שזה טוב לבריאות.
"המופע של וינס סטייפלס", עכשיו בנטפליקס