מה רואים הלילה: אתגר הנינג'ה על פטריות באייטיז

אם לא תקפוץ יאכל אותך תנין. "אתגר הפרוגר". צילום מסך
אם לא תקפוץ יאכל אותך תנין. "אתגר הפרוגר". צילום מסך

מה יותר טוב מלראות אנשים סוחטים את עצמם עד קצה היכולת האנושית? לראות אנשים סוחטים את עצמם עד קצה היכולת האנשית על רקע תפאורה צבעונית מופרעת שנלקחה ממשחק וידאו משנות ה-80. מצאנו שעשועון כל כך מופרע עד שהוא עובד

יש הרבה דברים רעים בהיצמדות של הטלוויזיה לבידור זול, אבל חייבים להודות, יש יתרון קטן לכמות השעשועונים שמציפה את המסך הקטן בשנים האחרונות, וזה שנגמרים הרעיונות החדשים. שעשועון שבו אנשים מנסים להזיז את הגוף לצורת חור אנושי? היה כבר. שעשועון בו אנשים אמורים לשקר? עלה בנטפליקס לפני חודש. כיסאות מוזיקלים מוזיקלים אבל עם להקה חיה ואנשים מבוגרים ומכות? חפשו את "Oh Sit!" מלפני עשור. אז למה זה יתרון? כי חייבים לגרד את תחתית החבית, ואז מוצאים שם דברים נפלאים. נגיד, שעשועון אתלטי מרהיב ביופיו על בסיס משחק וידאו פופולרי מהאייטיז.

>> אתמול ראינו קומדיית אימה על זומבים בקורונה. רגע, מה?

זוכרים את פרוגר? אתם בטוח זוכרים את פרוגר. אם לא מהאייטיז, אז לפחות מפרק המופת ההוא של סיינפלד. ואם במקרה אתם לא זוכרים, אז "אתגר הפרוגר" (Frogger: The Game Show) ירענן את זכרונכם – המשחק שבו היתם צריכים לגלם צפרדע שחוצה כביש/נהדר/דרך ומנסה להתחמק בקפיצותיה ממגוון מכשולים מתורגם בשעשועון (שעלה ברשת הסטרימינג פיקוק ב-2021, אבל הגיע לארץ רק עכשיו) לאתגר לא פשוט בכלל. וזה כיף דבילי אפילו יותר מכפי שזה נראה, ובאופן מפתיע לשעשועוני-מתמודדים-חובבניים (כלומר, לא כמו המקצוענים של נינג'ה), זה נראה אחד המסלולים היותר מאתגרים.

המסלולים הצבעניים והמושקעים בקטע נדיר מעוצבים בהשרעת המשחק המקורי, אנמציית ה-8 ביט של המעברונים מחברת את המציאות למשחק הקלאסי והאווירה לא לוקחת את עצמה ברצינות, אבל רצינית מאוד בנוגע לחלק של האתגר. את התכנית מנחים דיימון וויינס ג'וניור ("נראה אותך שוטר" וממשפחת ווינס המוכשרת) ואושיית הפוטבול קייל ברנדט, והמכלול מרגיש כמו לקחת פטריות ממש טובות באייטיז ולצפות באתגר הנינג'ה. זה כיף כמו שזה נשמע. אז תקפצו לראות בידור זול מתחתית החבית שחבל שלא הגיע קודם, כי לא היה מזיק לנו כיבוי מוח קטן.

"אתגר הפרוגר", זמין בVOD של yes. מדי יום רביעי ב-17:30 ב-yes TV DRAMA